Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?

Feedback is welkom!

Printhut.be
    Geplaatst: Vrijdag, 22 September 2017 om 23:25:59

Wie heeft er zin om feedback te geven op onze webshop?
    Je kan ze vinden op www.printhut.be
    Bedankt!!!

Remco
    Geplaatst: Maandag, 25 September 2017 om 12:08:59

Hey!

Ik heb de webshop bekeken, maar... wat doen jullie precies?

Jullie bedrukken op voorwerpen, maar verkopen ook voorwerpen die al voorbedrukt zijn?

Ik zie een enorme webwinkelkeur banner. Waarom geen pakkende slogan die in 1 keer duidelijk maakt wat jullie exact doen?

De tekst op de homepage is leuk, maar verder lezen dan persoonlijk contact zullen de meeste mensen niet doen. Misschien om erachter te komen wat jullie nu precies doen... maar als dat via een lap tekst moet, is dat geen goed teken.

Misschien is het goed om je eerst even voor te stellen, een bondige uitleg over wat jullie precies doen en hoe jullie dit aan de man willen brengen. Aan de hand daarvan kan er beter feedback gegeven worden :)

Groet,

Remco

Printhut.be
    Geplaatst: Dinsdag, 26 September 2017 om 10:06:55

Ik heb de homepage uitleg beetje aangepast naar:

"Printhut is thé place to be voor je bedrukkingen!
    We zijn een eenmanszaak en bedrukken kledij (je eigen kledij, of je kan kledij bij ons aankopen), fluohesjes voor mensen, paarden en honden, maar ook fotoproducten zoals sleutelhangers, mokken, slabbetjes, naambordjes, én sinds kort ook fototaarten!

Printhut is uniek in deze sector van bedrukkingen!
    Bij zo goed als alle bedrijven die bedrukkingen aanbieden moet je zelf je ontwerp maken in het juiste formaat aanleveren, rekening houdend met de juiste kleuren, snijlijnen, vectoren, etc.
    Aangezien wij zelf de beste kennis hierover hebben vinden we het juist logisch dat wij deze taak op ons nemen! Wij helpen je dus met je ontwerp als je daar zelf moeite mee hebt!

Je bestelt een artikel wat je graag bedrukt wilt hebben, je voegt je ontwerp toe tijdens het bestellen, OF je vraagt ons om je hiermee te helpen, via mail, of messenger."

ik denkik hiermee meteen beschrijf wat we doen, hoe we dit aan de man brengen en wie we zijn?

Claudia
    Geplaatst: Zaterdag, 30 September 2017 om 21:16:55

Je bent een eenmanszaak (wat overigens vanuit de klant weinig toevoegt dus ik zou dat weglaten) en vervolgens heb je het over 'we'. Ik herken het wel, ik ben ook alleen en heb het vaak ook ove rwe. Maar wat ik bedoel is dat als het zo bij elkaar staat, het wel erg contrasteert met elkaar. Anywaym, zelf zou ik het over de pluspunten ebben voor de klant en het zou mij niet schelen of je een eenmansbedrijf hebt.
    Bovenaan in je logo staat bindende geschillen commissie. Bij mij gaan dan alarmbellen en vraagtekens lopen. Je bent geen juridisch incasso budeau oid. In de juridishce hoek zou ik zoiets verwachten. Waarom de nadruk leggen op of er mogelijk een geschil kan komen?
    We vragen ook geen opstartkosten voor uw ontwerp. Dan verwacht ik in eerdere zinnen iets waarvoor ik ook geen kosten betaal... zie ik zo snel niet. Maar vervoglens staat er wel als er toch veel bewerkingen nodig zijn etc. Komen er er dan toch kosten?
    Footer: verkoopsvoorwaarden is volgens mij verkoopvoorwaarden (mar misschien met een s Vlaams?)
    Het onderste stukje in footer (van klantwaaarderingen ) valt van de pagina af bij mij.
    Klik ik op verzendkosten in de header komt er iets waarin iets staat over verzending maar niet welke kosten ik moet betalen.
    Dit waren een aantal dingen die mij opvielen.

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 3 Oktober 2017 om 11:31:40

Goede inhoudelijke feedback van Ookinhetpaars

Verder bedoelde ik dat mensen in 1 oogopslag moeten kunnen zien wat je aanbiedt en wat de mogelijkheden zijn. Bij jou is dit alleen mogelijk wanneer men een lap tekst neemt. De gemiddelde bezoeker bepaalt in een paar seconden tijd of ze je webshop interessant vinden of niet. Doordat je niet visueel duidelijk bent in wat je aanbiedt, zal je bouncepercentage behoorlijk worden.

Ik zou je webwinkelkeur vijf keer verkleinen en een dikke slogan plaatsen in de header die dit duidelijk maakt.

Op de homepage kan je 2 of 3 grote visuele banners plaatsen waaruit mensen een keuze kunnen maken. Voorgedrukte producten, producten met eigen design en bijv. een banner met "Wij ontwerpen gratis uw product!" - wanneer deze banners inclusief de slogan direct bij het binnenkomen van de webshop opvallen, dan is het duidelijk wat men kan afnemen in je webshop.