Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?

Hoe kan ik de footer interessant maken?

www.silkmood.nl
    Geplaatst: Vrijdag, 10 November 2017 om 12:15:40

Hello, 

Ik vind de footer van mijn webwinkel heel saai, de verschillende kolommen naast elkaar.
    ik zou het graag interessant maken, een persoonlijke lay-out geven. Hoe moet ik aanpakken? Ik heb geprobeerd met tabel te werken, en ik heb de breedte van de tabel ingesteld zo breed als mijn webwinkel,  maar het lukt niet. Ik krijg een vreemde lay-out.
    Heeft iemand een idee?
    Alvast bedankt!

Silkmood

Remco
    Geplaatst: Zaterdag, 11 November 2017 om 09:55:56

Heb je een voorbeeld webshop waarbij de footer je aanspreekt?

FC
    Geplaatst: Zaterdag, 11 November 2017 om 13:18:27

Ik vraag me af: waarom wil je de footer eigenlijk interessant maken? Mensen komen op je site niet voor de footer. Ja de footer moet netjes eruit zien en in redelijk stijl van de rest van de site, maar volgens mij gaat men niet meer bij je kopen omdat je footer interessant is. 
    Mijn tip zou zijn:
    Steek er niet te veel tijd in, maak hem netjes en plaats nuttige informatie erin voor de klant. Steek de tijd en moeite in de rest van de webwinkel, want dat brengt meer op.

Aangepast op 11-11-2017 13:18
    www.silkmood.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 11 November 2017 om 13:41:48

Beste Remco,  FC, 

U heeft ook gelijk,  de huidige footer kan soms raar doen. U moet verschillende keer proberen tot alle kolommen netjes naast elkaar staan.  Als er iets verandert, dan staat uw footer in een hoop. 
    Ik vind dat mijn huidige footer te druk is. 
    ik ben nu mijn nieuwe footer aan het bewerken, zal jullie later laten zien. 

Mvg, 

Silkmood