Luondo.nl Webwinkels
Inloggen
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Betaalmogelijkheden - Levering

Lorenzo

Geplaatst: Zondag, 20 Maart 2011 om 03:13:43

Aangezien ik hier nog geen ervaring mee heb ben ik benieuwd naar jullie tips en ervaringen.
    Mocht dit topic opgedeeld moeten worden of verplaatst, laat het dan even weten.

Wanneer je Ogone toevoegt aan je shop en Paypal aanvinkt, moet je dan ook nog Paypal als aparte betalingsmogelijkheid toevoegen?
    Zo ja, is er een verschil in kost?

Rekenen jullie de kosten hiervan rechtstreeks door aan je klant, of vermeld je dit apart als extra kost wanneer de klant een order plaatst?

Zijn er mensen die internationaal leveren?
    Hoe rekenen jullie hiervan de kosten door?
    Met welke transport bedrijven werken jullie samen?

Ik zou hier nog tig vragen kunnen stellen, dus ik ga ff afwachten of dit voor andere mensen ook interessant is. ;)

Luondo (Moderator)

Geplaatst: Zondag, 20 Maart 2011 om 10:13:23

@ Lorenzo,

als je bij Ogone alleen Paypal aanvinkt, dan betaal je de kosten die je aan Ogone kwijt bent, en zij dragen de Paypal kosten weer af aan Paypal (zal ongetwijfeld prijziger zijn dan rechtstreeks bij Paypal).

Ik zou de kosten niet doorrekenen aan de klant (als in extra kosten toevoegen als ze pp gebruiken), maar je marges aanpassen of je verzendkosten verhogen.

Internationaal hetzelfde verhaal, maar dan gewoon de verzendkosten aanpassen.

Qua transportbedrijven ben ik fan van Misi.nl, die slaan al onze producten op en verzenden het wanneer er een sale is.

Succes!

Eelco

Lorenzo

Geplaatst: Woensdag, 23 Maart 2011 om 09:38:18

Zou het mogelijk zijn om een overzicht te maken van de verschillende betaalmogelijkheden + de onkosten? Op den duur zie je door het bos de bomen niet meer. Ik ben er zeker van dat de shopeigenaars hier elkaar goed mee kunnen helpen...

Eelco de Boer (Team Luondo)

Geplaatst: Woensdag, 23 Maart 2011 om 10:43:30

Goeie tip! Wie voelt zich geroepen? ;)

Gr,
    Eelco

Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen.