Luondo.nl Webwinkels
Inloggen
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Gastbestelling plaatsen en 1 stap check-out

Esther (1)

Geplaatst: Donderdag, 7 Februari 2013 om 11:37:04

Krijg steeds meer opmerkingen dat klanten het maar "lastig" vinden om te registreren. Bij iemand die voor het eerst bestelt is het een kleine moeite omdat die toch alle stappen moet doorlopen. Het is meer voor terugkerende klanten. Wachtwoord vergeten, moeten ze weer eerst opzoeken, etc, etc.

Wat ze willen is naar onze shop toe, bestelling plaatsen, gegevens invoeren en klaar. Tegenwoordig moeten we in alle webshops maar accountgegevens achterlaten en al die wachtwoorden onthouden we tniet meer. Met de mogelijkheid van gastbestellingen neem je deze barriere weg en heb je alle gegevens om de bestelling te kunnen verwerken.

Misschien is dit simpel in te regelen. Naas" Nieuwe klant registeren" en "Ik ben een zakelijke klant" de mogelijkheid "Gastbestelling plaatsen zonder account aanmaken".

En ben ook nieuwesgierig hoe de situatie is rondom de 1 stap check-out. 

Ben benieuwd wat het @Luondo team kan realiseren op korte termijn.

Bedankt vast en groetjes,
    Esther

verkleedwinkel

Geplaatst: Donderdag, 7 Februari 2013 om 13:59:10

Voor terugkerende klanten zou ik graag de optie willen zien:
    - inloggen en eerder ingevulde gegevens ophalen
    - niet inloggen en eerder ingevulde gegevens overschrijven / opnieuw invullen

De wens is bekend bij Luondo, en ik had de indruk dat ie ingewilligd zou worden. Maar dat is alweer een half jaar geleden??

De woorden registreren en account aanmaken gebruik ik richting de klant niet.
    Je kunt de teksten aldaar aanpassen via statische content.

Ruud3

Geplaatst: Donderdag, 7 Februari 2013 om 19:56:37

de 1 stap checkout (of van mijn part 2 stappen) is een lang gekoesterde wens van waarschijnlijk alle Luondo-ers. als er iets conversieverhogend is, dan is het dat wel.
    ben ook benieuwd naar de status van dat wishlist-puntje...

Robbert

Geplaatst: Vrijdag, 8 Februari 2013 om 16:21:49

Helaas kunnen we geen indicatie geven wanneer en welke functies er gemaakt zullen worden.

Groeten Robbert

Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen.