Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Voorraad op -> klant melding

Veganistisch Koken
    Geplaatst: Maandag, 16 November 2015 om 13:36:44

Wat ik graag zou hebben is, dat als een product op is (ingestelde voorraad komt op 0 te staan), dat er dan een knop komt met daarop, hou mij op de hoogte als dit product terug op voorraad is en dat deze persoon dan ook zijn mailadres kan ingeven.
    Is zoiets standaard al mogelijk, zoja hoe? Staat dit op de planning?
    Ik denk dat we zo veel laten liggen zonder deze knop, als we op chat live zijn, krijgen we wel eens de vraag wanneer iets terug op voorraad is, maar de meesten gaan waarschijnlijk weg en vergeten terug te komen.

Nathalie
    Geplaatst: Dinsdag, 17 November 2015 om 14:18:07

Ik zou deze functie heel graag toegevoegd zien!

Ik krijg best vaak mailtjes met de vraag wanneer iets weer op voorraad is en ik denk ook dat verreweg de meeste mensen die moeite niet nemen (maar dan vervolgens ook niet meer terugkomen).

DaphneD
    Geplaatst: Dinsdag, 17 November 2015 om 14:58:45

Ik ben voor! Dit zou inderdaad een super toevoeging zijn! 

Liev & Hip
    Geplaatst: Vrijdag, 27 November 2015 om 18:08:52

Lijkt me ook een goede!

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 27 November 2015 om 18:28:30

Misschien dat jullie wens voor kerst nog weleens uit kan komen! ;)

Aniworld4U
    Geplaatst: Vrijdag, 27 November 2015 om 19:32:59

oehhhh ben de optie al tegengekomen :p ;) alleen hij werkt nog niet.
    ik zie geen optie om bij uitverkochte producten dat je een email adres achter kan laten, om op de hoogte gehouden te worden

Veganistisch Koken
    Geplaatst: Vrijdag, 27 November 2015 om 19:53:43

Dat zou een leuk kerstcadeau zijn :-)

Dolls Department 25
    Geplaatst: Vrijdag, 27 November 2015 om 22:57:43

@Aniworld4U klopt ik ben het ook tegengekomen (zelfde tab als waar het Verlanglijstje staat) en net geprobeerd de Mail mij functie aan de klets te krijgen maar dat lukt inderdaad (nog) niet.

LEDPLANET.NL
    Geplaatst: Zaterdag, 28 November 2015 om 12:52:22

Bij ons werkt de functie naar behoren!!! 
    Echter het zelf instellen/opmaken van de mail is volgens mij (nog) niet mogelijk.
    Ik vermoed dat ze druk aan het programmeren zijn nu ;-)

Dolls Department 25
    Geplaatst: Zondag, 29 November 2015 om 04:42:16

Net weer even geprobeerd en Yes!! gelukt, invulvenstertje Ontvang een bericht als dit product leverbaar is met Opslaan knop staan mooi onder de prijsknop :)

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Zondag, 29 November 2015 om 09:52:16

Waar kunnen we deze functie vinden?

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Zondag, 29 November 2015 om 10:04:57

Ah eindelijk gevonden! Mooie optie. Werkt prima. Vroeg me af wanneer de email verstuurd zou worden. Dat kan je dus doen tijdens het invoeren van nieuwe voorraden.
    Heel blij mee.

Aangepast op 1-12-2015 21:20
    Berdino
    Geplaatst: Zondag, 29 November 2015 om 10:21:17

Ik zie wel BTW incl en excl. maar niets over voorraadmelding?

Veganistisch Koken
    Geplaatst: Zondag, 29 November 2015 om 10:49:39

Oh cool, hier ook getest en het werkt. :-) Dank je Luondo!

DaphneD
    Geplaatst: Zondag, 29 November 2015 om 11:23:39

Wow helemaal blij met deze toevoeging! Werkt super! Ik zou de mail die naar de klant verzonden wordt het liefst nog voorzien van het bedrijfslogo, maar het is echt super! Thanks Luondo!

Edit: enige minpuntje is dat de klant zich (zonder dit te weten) zich ook inschrijft voor de nieuwsbrief! Ook al is er een aparte groep voor de voorraadmeldingen aangemaakt. Als deze losgekoppeld kan worden is het echt helemaal top! Nu moeten de inschrijvingen voor de nieuwsbrief in 2 x geexporteerd worden om de voorraadmeldingen er uit te filteren.

Ook zou het heel erg handig zijn als je de producten waarvoor een melding is gemaakt kan zien of kan filteren in de productenlijst d.m.v. een icoontje, dan kan je ook nog met je inkoop hier rekening mee houden en eventueel voorrang geven aan artikelen waar directe vraag naar is.

Aangepast op 29-11-2015 12:09
    Berdino
    Geplaatst: Zondag, 29 November 2015 om 13:33:24

Ik zie het nog steeds niet

<<<123>>>