Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Klantlijst exporteren of koppelen aan enormail?

Deleukstelunch
    Geplaatst: Vrijdag, 22 December 2017 om 00:38:12

Ik heb klanten geordend in klantlijsten. Nu wil ik graag een bepaalde klantlijst een email sturen met een korting.
    ​Ik heb ook de koppeling met Enormail. Hoe kan ik de klantlijst exporteren? dus niet alle klanten maar de klanten die ik heb gekoppeld aan een klantlijst.
    En of kan dit met een koppeling naar een lijst van enormail net zoals dit kan voor producten?

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 22 December 2017 om 11:19:45

Wanneer je Enormail gekoppeld hebt aan Luondo, kan je de mensen die zich via Luondo inschrijven koppelen aan aparte lijsten binnen je Enormail account.

Je geeft aan dat Enormail al gekoppeld is en dat je een specifieke lijst wil mailen. Dit gaat vanuit Enormail.

Hoe dan ook kan je via Klanten > Nieuwsbrief > Inschrijvingen exporteren. Maar ik snap niet 100% wat de vraagstelling is ;)

Deleukstelunch
    Geplaatst: Vrijdag, 22 December 2017 om 11:36:21

Hoi

​Ik heb mijn klanten onderverdeeld in klantgroepen (dus herhaalklanten, klanten nog geen order). Als ik dan op die klantgroep klik komt er een lijst in luondo met de namen en gegevens etc.
    ​Nu wil ik dus alleen die lijst hebben om daar vervolgens een email naar te sturen. 
    ​Hopelijk is het zo duidelijk. Ik heb wel die lijst in luondo maar ik kan die lijst nergens downloaden / exporteren zodat ik in 1 keer alle emailadressen heb en niet alles moet gaan knippen en plakken.

FDM
    Geplaatst: Zaterdag, 30 December 2017 om 15:22:53

Hoi Leukste lunch,

als ik mag vragen; hoe kan je zien wie een herhaalklant is en wie voor de eerste keer besteld?
    Slim om de herhaalklanten inderdaad te 'belonen' met een korting bijvoorbeeld!

Groetjes Claire

Remco
    Geplaatst: Zaterdag, 30 December 2017 om 15:45:04

De mailadressen zijn helaas niet te exporteren.