Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Updates / vernieuwing

Claudia
    Geplaatst: Zondag, 24 Maart 2019 om 22:47:20

Ja dat icoontje is weg. Hoe komen we nu op het forum? Ik heb in Google Luondo forum gezocht en toen kwam ik er weer. Moet toch niet de bedoeling zijn???

VD
    Geplaatst: Zondag, 24 Maart 2019 om 23:11:32

Via een rechtstreekse link, even als favoriet of bookmark opslaan in je browser:
    https://forum.luondo.nl/

Zag ook dat de link bovenaan de pagina weg is..... 

Birdy Blue's
    Geplaatst: Woensdag, 27 Maart 2019 om 11:15:06

Ja ik zoek net ook het icoontje om naar dit forum te gaan maar die is weg ?????
    Moeten we ons zorgen gaan maken ?????
    Ik krijg er een raar gevoel bij, is het zo dat iedereen nu alvast moet gaan overstappen zodat je straks niet ineens alles kwijt bent ?

Heb er even een ticket over gestuurd ...

Aangepast op 27-3-2019 11:16
    Birdy Blue's
    Geplaatst: Woensdag, 27 Maart 2019 om 11:56:52

De reactie op mijn ticket waar ik best wel boos om ben !

Mijn vraag :

Ik zoek net het icoontje om naar het forum te gaan maar die is weg ?????
    Heeft dit een reden ?
    Moeten we ons zorgen gaan maken ?????
    Ik krijg er een raar gevoel bij.

Luondo :

Onze focus ligt al lang niet meer bij het forum maar deze werkt nog wel gewoon en is te bereiken op https://forum.luondo.nl

Met vriendelijke groet, 
    Team Luondo

Mijn antwoord hierop :

Daar ligt jullie focus niet meer ????
    Wij zijn jullie klanten en dit zou juist prioriteit moeten hebben.
    Waar ligt jullie focus nu dan wel ?
    Jullie zijn totaal niet zichtbaar op social media en nu dus zelfs niet meer op het forum.
    Jullie kunnen hier onrust mee wegnemen die er dus op dit moment ontstaat.

Aangepast op 27-3-2019 11:57
    Drachenheim
    Geplaatst: Woensdag, 27 Maart 2019 om 14:14:59

mijn theorie.  Luondo is gestart en was best snel heel bekend. Maar heeft toen verzaakt basis functies die anderen wel hebben in de shop te zetten. waardoor klanten vaak een ander platform kozen. 
    Er werd toen steeds minder moeite in gestopt en werd steeds meer verouderd. 
    Nu doet het niet meer mee met de groten. De prijzen zijn om hoog gegooid en het minimale wordt gedaan om dit systeem draaiende te houden. Eigenaar is denk ik ook meer met andere dingen bezig en dit was een leuk projectje. 
    Er komt een leuk basis inkomen uit voor de eigenaren, en de ambitie om hier iets tofs en goeds van te maken is er allang niet meer. 
    Mocht iemand een goed alternatief weten als webshop ik hou me aanbevolen.
    Ik ben nu dagenlang bezig iets te bedenken aan oplossingen voor problemen doordat bepaalde standaard functies er niet inzitten. Waardoor ik gewoon niet de webshop heb die ik wil. 

www.snurken.nu
    Geplaatst: Woensdag, 27 Maart 2019 om 14:27:11

Luondo heeft bij ons aangegeven wel degelijk bezig te zijn met een grote update die binnen 6 maanden plaats gaat vinden.

Het zou verstandig zijn als ze hier een mededeling over zouden doen.

Op deze manier worden alle vraagtekens weggenomen bij de Luondo'ers weggenomen.

Groet,

www.snurken.nu

Drachenheim
    Geplaatst: Woensdag, 27 Maart 2019 om 14:42:42

een grote update zou erg erg fijn zijn. 
    ben benieuwd of de functies waar al 2 jaar om gevraagd wordt dan ook eindelijk erin zitten. 
    en inderdaad het zou een hele hoop schelen als ze gewoon even hier op reageren. De frustratie zit hoog.
    Ook beetje info over de inhoud van de update zodat je niet ellenlang iets zit aan te passen wat dan weer toch anders moet na de update en je onnodig veel extra tijd kost. 
    Of zodat je meteen verder kan zoeken naar een platform die dat wel aanbied. 
    groeten 

Pieter (1)
    Geplaatst: Zaterdag, 30 Maart 2019 om 14:36:55

Wij zijn inmiddels weg hier.. We hebben gekozen voor Lightspeed en kan je vertellen dat dit vele malen beter is! Het kost natuurlijk ook meer maar je krijgt ook veel meer. Luondo is te ver achterhaald. Mijn advies is dan ook voor iedereen om te gaan kijken naar een alternatief.

Peekoi
    Geplaatst: Zaterdag, 30 Maart 2019 om 19:50:08

Hey Pieter, 

Wil Zelf ook naar Ligtspeed echter met bijna 11000 producten,, 1600 categorieen is dit met een CSV import gewoon niet te doen (loop tegen te veel problemen op) en via een API in 1 keer gaat ook niet. 

Het toekennen van de categorieën bij lightspeed gaat tot 3 categorieen terwijl wij er 6 nodig hebben.

Dus als je tips hebt (mag via het contactformulier van onze website) dan hou ik mij aanbevolen :-) 

Met vriendelijke groeten, 
    Erwin

www.silkmood.nl
    Geplaatst: Donderdag, 1 Augustus 2019 om 16:21:31

Hey Erwin, 

Hello,

Via Luondo forum heb ik vernomen dat jullie zijn van luondo naar lightspeed overstapt.
    Nu twijfel ik tussen lightspeed en ccv . Mijn websites werken momenteel goed bij Luondo. Ik ondervind dat ik de lay-out van mijn website moeilijk op lightspeed zetten. De thema van lightspeed kost bijna allemaal geld. Bij de gratis thema kunt je bijna niets veranderen. Klopt dat? Ik heb momenteel vijf websites met verschillende landcode extensie. Dat kost zal veel te hoog om alle website apart te houden bij de lightspeed. Ik moet sommige websites toevoegen en redirect.
    Bij Lightspeed zou ik de pakket advanced nemen, het kost 80€/m, plus eventuele betalende thema. Het is ook mogelijk dat ik later een retailer pakket ook nodig voor mijn winkel.
    Van wat ik heb gelezen via internet, dat lightspeed is heel goed in SEO, ik weet niet hoe doet CCV. Wat is uw ervaring?
    Wat zal jij mij aanraden? Naar CCV Shop of lightspeed?

Met vriendelijke groeten,

Silkmood.be

Berdino
    Geplaatst: Vrijdag, 2 Augustus 2019 om 14:20:09

Ik ben heel tevreden over shoppagina.

Reitsport Pferd und Spass
    Geplaatst: Zaterdag, 3 Augustus 2019 om 22:57:36

CCV Shop.. 

Kan men daar ook een shop openen als je niet in NL woonachtig bent?

Ik heb net de gratis optie om te testen geprobeerd, dit lukt alleen niet.
    Ze willen mijn mobile nr hebben om een Code te versturen alleen krijg ik geen Code via SMS.

Weet iemand daar toevallig een antwoord op

Mvg Elise

Remco
    Geplaatst: Zondag, 4 Augustus 2019 om 19:32:32

Volgens mij heb je dan ccvshop.eu nodig.

<<<12>>>