Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 16 December 2020 om 20:29:48

bij deze: https://aniworld4u.com/
    vraag me af of het forum nog een tijdje blijft?

Aangepast op 16-12-2020 20:30
    Bentonsoutlet
    Geplaatst: Woensdag, 16 December 2020 om 21:05:49

Onze andere webshop www.enveloppenwebshop.nl met verzendverpakkingen draait al jaren op CCV en ben daar ook tevreden over maar de shop die ik hier heb is zo klein dat ik het maandbedrag van CCV best aan de hoge kant vind. 
    Maar de tijd gaat nu toch dringen.

coating4all.com
    Geplaatst: Woensdag, 16 December 2020 om 21:27:49

Wij zijn ook over naar ccvshop maar kom toch echt wel flinke tekortkomingen tegen Het design deel vind ik helemaal ruk. Je kan je pagina`s niet eens opsplitsen in subpagina`s Nu had remco dat voor me gedaan met een protom maar ook dat werkt niet naar mijn zin want dat zijn omgebouwde artikel pagina`s met alle beperkingen van dien en in de taalkeuzes kom je ook in de problemen.
    Remco heeft er wel wat mooiers van gemaakt maar het blijft ernstig beperkt systeem is mijn ervaring. 
    Voor een simpele functie als stockallert voor je klanten moet je weer een app installeren van derden en die kost weer 5€ extra p/m en zo gaat het maar door
    Er zijn wel veel functies maar ook daarbij veel extra kosten.
    Mollie loopt ook nu via een tussen app van cmcd en door al die tussen stappen kan je de volgorde van betaalmiddelen niet goed meer instellen Gevolg afhakers omdat IDeal ergens middenin lijst stond. Klacht ingediend en dan moet je daarvoor bij de ander zijn dus van het kassie naar de muur met als eindresultaat een zogenaamde bug in systeem waardoor je met kunst en vliegwerk volgens cmcd IDeal wel bovenin krijgt. Uren mee zoet geweest resultaat dus nul. Noodgedwongen dus opgesplitst in Sisow en mollie. 
    Ik weet het niet ben mijn andere shop bij MWW aan het inrichten dat scheelt de helft aan kosten maar die hebben geen import functie dus 800 artikelen van deze shop met de hand invoeren was de reden voor ccv Als ik het zo bekijk en net zoveel beperkingen als bij MWW tegenkom weet ik niet of ik volgend jaar nog bij CCV blijf. Maar zit er nu een jaar aan vast.

Iedereen bedankt voor de inbreng fijne feestdagen en goede zaken.

D*v*D
    Geplaatst: Vrijdag, 18 December 2020 om 18:07:57

Vraagje aan andere webshop houders.
    Hoe gaan jullie vanaf as maandag pakketten verzenden ?
    Als het echt zo is dat vanaf maandag Primera Bruna read shop dicht gaan.

coating4all.com
    Geplaatst: Vrijdag, 18 December 2020 om 20:14:59

Hoogvliet COOP Jumbo AH genoeg postnl keuzes in de buurt en anders net als blokker zelf rond gaan brengen ;)
    kijk even op de site van je standaard vervoerder voor afgifte punten Elke supermarkt keten blijft open

ZwartWitShop
    Geplaatst: Maandag, 21 December 2020 om 01:10:39

www.zwartwitshop.nl

Reactie op bovenstaande vraag: Wij brengen de pakketten bij de plaatselijke Karwei.(PostNL)

Het is alweer meer dan een jaar geleden dat we zijn overgestapt naar ccv shop.
    We zijn tevreden over CCV Shop al moest het eerst wel wennen een nieuw systeem.

Luondo bedankt voor de samenwerking en iedereen bedankt voor de informatie hier op dit forum en..

Fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2021!

The Peghead Store
    Geplaatst: Zondag, 27 December 2020 om 17:57:56

Ook wij zijn overgestapt naar CCV shop. Wat een gehannes... Voorlopig vind ik Luondo toch een stuk intuïtiever. De interface van CCV is chaotisch, alles staat door elkaar, het is onduidelijk wat je verandert in een template met de vele veldjes, templates zijn onderling niet compatibel, standaard templates zijn rommelig (tekst wordt aan de onderkant afgesneden etc.). Nee, Luondo was stukken beter doordacht. Echt jammer dat ze moesten stoppen. Hopelijk went CCV Shop met de tijd.

Bedankt Luondo, jullie waren de beste, ook bedankt voor het meermaals uitstellen van de transitiedatum. Wij zijn tot de laatste snik bij jullie gebleven! 

Aangepast op 27-12-2020 17:59
    Dolls Department 25
    Geplaatst: Dinsdag, 29 December 2020 om 16:40:28

Luondo team hartstikke bedankt voor jullie geweldige inzet vanaf het begin, ik mis het gemak en de interface van Luondo bij de nieuwe webshop provider enorm.

Loop nog te klungelen om alle combinaties m.b.t. verzendingen te maken. Met name een vaste prijs aan 1 product hangen ging in 3 seconden bij jullie en nu...na heel veel dagen loop ik nog het passende wiel uit te vinden.

Enfin, voor allen een veel beter nieuw jaar toegewenst en wie weet ontmoeten we elkaar nog ergens op het internet.

Groet,
    Stella

borax
    Geplaatst: Woensdag, 30 December 2020 om 18:57:20

Goedenavond,

Houdthet vandaag al op of is Luondo morgen nog wel te bereiken?

Danku

Drachenheim
    Geplaatst: Woensdag, 30 December 2020 om 19:08:15

iedereen succes met de winkel. 
    en hopelijk een goed volgend jaar

jammer dat luondo stopt. 
    iedereen ook daar een fijne jaarwisseling gewenst. 

dit is mijn nieuwe shop. 
    www.drachenheim.nl

via wordpress. 
    eea moet nog veranderd worden en shop nog gevuld. maar dit is de opzet. 

<<<21222324252627282930313233>>>