Luondo.nl Webwinkels
Inloggen
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe krijg je meer bezoekers naar je webwinkel?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Afbeeldingen in nieuwsbrief

Zwembaden Webshop.nl

www.zwembadenwebshop.nl
    Geplaatst: Woensdag, 20 Maart 2013 om 16:31:59

Beste mede Luondo gebruikers,

Graag zou ik gebruik willen maken van de nieuwsbrief module in Luondo. Echter...er gaat iets mis. De afbeelding die ik gebruik wordt niet getoond wanneer ik deze in een testmail verstuur. Er verschijnt een kruisje ipv de afbeelding. Zelf heb ik het vermoeden dat dit wordt veroorzaakt door mijn mailprogramma (in dit geval outlook) en kan ik de afbeeldingen alleen zien door ze te downloaden.

Heeft iemand tips hoe ik dit kan voorkomen?

Met vriendelijke groet,

Marieke Slot
    Zwembadenwebshop.nl

Mario

Geplaatst: Donderdag, 21 Maart 2013 om 12:53:34

Beste Marieke,

Als je hebt aangegeven dat outlook "afbeeldingen niet laat zien, omdat ze onveilig KUNNEN zijn" hebt aan staan in je Outlook, dan zou het kunnen dat ze niet zichtbaar zijn.

Ik heb even in je nieuwsbrief gekeken, en je plaatst plaatjes vanuit je shop omgeving, niets mis mee.
    Maar, om er zeker van te zijn, kun je wellicht het hele path van je plaatje benoemen in je nieuwsbrief.

Nu staat er bijvoorbeeld: /files/000/editor/images/grondzeil zwembad.jpg

Als je daar http://www.zwembadenwebshop.nl/files/000/editor/images/grondzeil zwembad.jpg neer zet, weet je dat het plaatje ALTIJD wordt weergegeven.
    Normaal zou het gewoon weergegeven moeten worden, maar mailprogramma's doen wel eens anders dan je zou willen.

Je kunt dus, eerst gewoon alle plaatjes toevoegen, zoals je gedaan hebt.
    Als je klaar bent, ga je even naar "code" en ze je voor wat ik hierboven hebt aangegeven, even je domeinnaam er voor. Let er dan wel op dat je achter je domeinnaam een enkele " / " staat.

Ik heb even voor voor jouw plaatje het getal wat er normaal staat, vervangen voor "000" voor de veiligheid.

Veel succes !

Groeten,

Mario

LaFleurParfumée

Geplaatst: Vrijdag, 1 Januari 2016 om 15:17:26

Bedankt Mario, helemaal Top!!!
    Ik heb dit aangepast in mij orderbevestiging.

Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen.