Luondo.nl Webwinkels
Inloggen
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe krijg je meer bezoekers naar je webwinkel?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Onverklaarbare bezoekers uit Amerika?

Marcel C

Geplaatst: Woensdag, 7 Augustus 2013 om 11:48:58

Op 5 augustus heb ik 84 unieke bezoekers uit de United States gehad in één van de webshops.
    Ik dacht meteen aan Google oid maar ik heb dit nooit eerder gehad, en bezoeken van zoekrobots worden volgens mij niet getoond in Analytics. Er waren 50 bezoekers uit Washington (Seattle), 20 uit Callifornia (San Jose) en 14 uit Texas. De bezoeken waren kort (gemiddeld 7 seconden, en 2 pagina's per bezoek).
    Iemand er ervaring mee of een verklaring voor? (Normaal heb ik nooit bezoekers uit Amerika)

Groeten,
    Marcel.

Donna

Geplaatst: Woensdag, 7 Augustus 2013 om 11:54:00

Waar kwamen ze vandaan dan? Direct verkeer?

Marcel C

Geplaatst: Woensdag, 7 Augustus 2013 om 11:58:35

Ja, alles was direct verkeer.

Nathalie

Geplaatst: Woensdag, 7 Augustus 2013 om 12:15:30

Ik heb ze de afgelopen dagen ook weer gehad. Gebeurt al vele maanden, steeds in een periode van een paar dagen en dan weer een paar weken niet.

Het zou wel samen kunnen vallen met het moment dat ik weer wat nieuwe paginas heb aangemaakt / producten er op heb gezet, maar het gebeurt altijd alleen in een bepaalde winkel. Ze zijn in mijn andere winkels nog nooit geweest.

Louise123

Geplaatst: Woensdag, 7 Augustus 2013 om 13:29:02

dat gebeurd bij mij ook soms. dan ben ik helemaal blij als ik zie dat ik veel bezoekers heb, blijken het allemaal nutteloze herhalende uit de States te zijn. geen idee wat dat is.

MOOYE

Geplaatst: Woensdag, 7 Augustus 2013 om 16:31:06

Wij hebben op 14-02-2013 ruim 500 bezoekers gehad uit de USA, de 2 daarop volgende dagen ca. 100 en vervolgens niets meer.

Wij hebben geen verbanden kunnen leggen met uploaden, acties, toevoegingen aan website etc.

Swarte Noot

www.swartenoot.com
    Geplaatst: Woensdag, 7 Augustus 2013 om 17:50:08

Als het direct verkeer is weet ik het niet....

Weet wel dat er via Pinterest een boel visitors gelinkd worden uit de USA.

Suus :)

Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen.