Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe krijg je meer bezoekers naar je webwinkel?

Winkelkassa

NLSUR
    Geplaatst: Zondag, 29 Januari 2017 om 08:18:25

Goedemorgen,

Ik open binnenkort naast de webwinkel ook een fysieke winkel. Nu ben ik daarvoor op zoek naar een kassa, kassasysteem of online kassysteem dat aan mijn LUONDO webwinkel gekoppeld kan worden. Heeft iemand daar ervaring mee of heeft iemand advies?

Bvd
    Erwin 

Mario - 2
    Geplaatst: Zondag, 29 Januari 2017 om 21:03:55

Ik kan je daar geen advies in geven, maar je zou het ook omgedraaid kunnen bekijken, of bekeken kunnen hebben.

Je wilt een fysieke winkel, waarschijnlijk komt dit niet zomaar uit de lucht vallen, dan zou ik de vraag stellen, ik wil een webshop, en een winkel, welke 2 systemen ( webshop en kassasysteem) zijn daar op ingespeeld.
    Ik denk dat je dan beter iets van Prestashop of zo had kunnen nemen.....

Even gekeken, eerste hit, en zie daar: https://www.swretail.nl/kassasysteem-webshop-koppeling/

(staat ook inderdaad Prestashop tussen)

Heb zelf Prestashop gehad, als je Prestashop standaard houdt, dan is het gemakkelijk te updaten, ga je, net als ik, dingen verbouwen in de shop ( de bron dus) dan moet je bij iedere update, dit ook weer updaten, en daarom heb ik voor Luondo gekozen, om van dat updaten af te komen, kan ik mij meer focusen op andere dingen.
    Wil niet zeggen dat je over moet stappen op PS, maar met Luondo gaat dit (nog) niet lukken.

Maar misschien heb je toch uiteindelijk wat aan dit advies ;-)

Your Life Too
    Geplaatst: Donderdag, 2 Februari 2017 om 17:29:04

Dat zou ik ook graag willen weten. Ik ben nu nog volop bezig met mijn webshop en wil in de toekomst ook een fysieke winkel hebben. Zou wel leuk zijn dat alles erop en eraan zit, zoals Erwin vermeld m.b.t. kassa, maar wil dat ook allemaal combineren met magazijn. Dit op zo'n manier dat zowel de webshop, fysieke winkel en magazijn allemaal gekoppeld is, zeker wat betreft voorraad en alle aanpssingen die daarbij horen.

​Misschien dat het hopelijk snel aangepast kan worden, zodat het ook aan andere apparten gekoppeld kan worden.....

​Groetjes,
    Patricia

Sugarsweetshop
    Geplaatst: Dinsdag, 7 Maart 2017 om 22:53:50

Volg even... Heb een winkel en luondo webshop. Heb nu een simpele kassa omdat er geen koppeling is.