Nieuwe voorraad melding komt in Spam terecht !
Geplaatst: Vrijdag, 28 April 2017 om 14:02:38
Ik ben super blij met de mogelijkheid dat klanten hun emailadres kunnen opgeven als de voorraad op is zodat je ze direct kunt mailen als ze weer kunnen bestellen. Nu vond ik elke keer dat er zo weinig respons op was dus vroeg me af waar dit aan zou kunnen liggen ... Daarom heb ik mijn eigen emailadres maar eens ingevuld en wat blijkt, als er nieuwe voorraad is en ik mail degene die zijn emailadres heeft ingevuld dan komt dit dus in de SPAMFOLDER terecht !!!! Hoe kan dit ? Dit kost mij een hoop klanten want mensen kijken hier natuurlijk niet. Meer mensen last van ? |
|
Geplaatst: Zaterdag, 29 April 2017 om 10:39:04
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 29 April 2017 om 11:35:03
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 29 April 2017 om 12:09:31
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 29 April 2017 om 15:30:13
Aangepast op 29-4-2017 15:30 |
|
Geplaatst: Zaterdag, 29 April 2017 om 22:55:51
Aangepast op 29-4-2017 22:57 |
|
Geplaatst: Zaterdag, 29 April 2017 om 23:13:02
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 29 April 2017 om 23:18:15
|
|
Geplaatst: Maandag, 1 Mei 2017 om 17:03:47
|