Verzonden emails worden niet ontvangen
Alpaca-Shop
|
Geplaatst: Maandag, 29 Mei 2017 om 16:31:34
Van meerdere klanten krijg ik te horen dat ze geen enkele email ontvangen nadat ze een bestelling hebben geplaatst. In de historie staat wel degelijk dat er een order bevestiging, betaal bevestiging, een factuur en een status wijziging is verstuurd. Komen deze emails dan in de spambox bij de klant? Wat kunnen we hier aan doen? |
Geplaatst: Maandag, 29 Mei 2017 om 16:41:41
|
|
Geplaatst: Dinsdag, 4 Juli 2017 om 07:29:21
|
|
Geplaatst: Maandag, 10 Juli 2017 om 22:55:21
|
|
Geplaatst: Vrijdag, 14 Juli 2017 om 09:50:59
|
|
Geplaatst: Donderdag, 20 Juli 2017 om 22:48:05
Aangepast op 20-7-2017 22:49 |