Google + ranking
|
loveletterpress
|
Geplaatst: Dinsdag, 13 Juni 2017 om 10:44:53
Hoi, Wie kan mij misschien 'kort' uitleggen hoe google nu werkt? (als dat uberhaupt mogelijk is) Voorheen was ik goed te vinden altijd (1e pagina en 2e, 3e, 4e positie) en de meeste mailtje en bestellingen stond bij dat ze mij via google hebben gevonden. (blijft dan wel altijd beperkt waar ze dan op zoeken) Maar nu blijkt dat ik nergens meer goed te vinden ben. Bizar. vond ik. ik had nog geen ssl aangevraagd, stond op lijstje, maar kwam er niet van. Kan dat hiermee te maken hebben gehad? Nu gekeken bij Luondo voor google. Analytics tracking-ID is ingevuld en Analytics remarketing staat op ja. ( volgens mij is dat dan toch goed een ja, wel gelezen wat het globaal inhoud Seacrh console, kwam ik erachter dat ik de verficatiecode niet hebt ingevuld, website heb ik wel 2015 aangemeld. maar ja weet niet of de verifiactiecode er al was. Maar wat zoeken in mijn google account. de verificatie code gevonden. Bij de 'i' stond als je een nieuwe aanmaakte, waar je deze code kon vinden. Maar ik had al een sitemap, was even zoeken waar de code stond. adwords, Tag manager en google shopping nog niet. Gisteren wel informatie gezocht voor adwords. Maar vind het nog een 'grijs' gebied. Ik kon wel zo een adwords aanmaken met een advertentie. (wat ik wel raar vond, ze al een suggestie gedaan 'geboortekaartjes letterpress' en met verschillende mogeljke woorden. Maar als nu een ander zoek woord wilde invoeren bij. trouwkaarten letterpress. Pakte hij dit niet. Geeft aan budget en dan berekent hij de hele maand,maar waar kan je dit weer uitzetten? volgens stap was gegevens en betalings gegevens. Ik dacht ja doei, ik wacht even. website vermeldingen Maar hoe berekent de google nu dan de ranking? Ik sta op verschillend websites en blogs met een vermelding van mijn websites. Dit berekent hij toch ook mee? SEO Luondo En bij luondo, per pagina/product/blog vul ik zoveel de SEO in. Valt mij wel op bij de meta beschrijvingen een heel beschrijving vertel, dat de helft weg valt/is als ik het product opnieuw open. Wat kan ik nog doen? Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt! Groeten, Lindsey |
|
Geplaatst: Dinsdag, 13 Juni 2017 om 11:44:38
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag, 13 Juni 2017 om 12:40:02
Aangepast op 13-6-2017 12:40 |
|
|
Geplaatst: Dinsdag, 13 Juni 2017 om 16:56:56
|
|