Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe krijg je meer bezoekers naar je webwinkel?

Google ranking

Aniworld4U
    Geplaatst: Zondag, 28 Januari 2018 om 21:12:20

ik stond altijd op nr1 in google met "pokemon knuffels" en "pokemon knuffel"
    met pokemon knuffels ben ik gezakt naar ongveer de 3 of 4de plek.
    en met pokemon knuffel naar de 2de pagina en op de mobiel niet eens te vinden!
    enige idee hoe had zo plots kan zijn gekomen? en hoe kan ik het verder verbeteren om weer hoger op te komen?

Aangepast op 28-1-2018 21:19
    Claudia
    Geplaatst: Maandag, 29 Januari 2018 om 14:12:40

Wat balen. Wat doen je concurrenten? Wie staat er nu boven je en kun je een beeld krijgen wat zij hebben gedaan? Wat heb je zelf de afgelopen periode gedaan om je positie te behouden (Google houdt van sites waarin steeds wat gebeurt). Hoog in Google komen/blijven ligt helaas niet alleen aan je eigen inspanningen maar ook wat concurrenten doen.

Aangepast op 29-1-2018 14:12
    Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 29 Januari 2018 om 15:35:25

Ik dacht dat ik er goed aan deed om een sitemap aan google te geven. (had ik nog nooit gedaan)
    en sta ik op de 2de pagina <.<
    gisteren waren het in ieder geval. bol.com, eagletoys en soms martktplaats als ik op de 4de plek stond.
    nou moet ik wel eerlijk zijn dat ik november en december niet echt veel producten erop heb gezet <.<
    en ik zou heel graag willen weten wat de concurrentie doet!
    dan heb ik nog een vraag, hoevaak moet ik iets veranderen of erop zetten om actief te zijn voor google?
    wat ik wel heel erg frapant vindt is dat ik met "My little pony knuffels"nog wel op de 1ste pagina sta terwijl ik daar al 1,5 jaar geen nieuwe producten meer van heb.

Aangepast op 29-1-2018 15:45