Klant krijgt geen mail na wijziging status en betaling order
Sandraskaartenwinkel
|
Geplaatst: Dinsdag, 8 April 2014 om 22:49:37
Goedenavond, Ik heb net weer even een testbestelling gedaan en de besteller krijgt geen email als de status van de order gewijzigd is of als we deze op betaald gezet hebben. Iemand enig idee wat hier fout gaat want volgens mij moet dit automatisch gebeuren. Heb de bestelling geplaatst om 21.06 uur dus had ze onderhand wel verwacht. Groetjes, Sandra. Aangepast op 8-4-2014 22:50 |
Geplaatst: Dinsdag, 8 April 2014 om 23:24:39
|
|
Geplaatst: Dinsdag, 8 April 2014 om 23:49:43
Aangepast op 8-4-2014 23:51 |
|
Geplaatst: Woensdag, 9 April 2014 om 00:31:10
|
|
Geplaatst: Woensdag, 9 April 2014 om 10:03:51
|
|
Geplaatst: Woensdag, 9 April 2014 om 17:43:27
|
|
Geplaatst: Woensdag, 9 April 2014 om 17:45:08
|
|
Geplaatst: Woensdag, 9 April 2014 om 18:00:01
|
|
Geplaatst: Woensdag, 9 April 2014 om 19:35:18
Aangepast op 9-4-2014 19:37 |
|
Geplaatst: Woensdag, 9 April 2014 om 23:25:29
|