Luondo.nl Webwinkels
Inloggen
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Instellingen in je Luondo webwinkel
    topic toevoegen reactie toevoegen

Taal instellen

ScubaStudents

Geplaatst: Maandag, 25 Mei 2015 om 11:46:39

Ik wil graag een webwinkel met Luondo beginnen en ben zeer gecharmeerd van de prijzen. Nu is het probleem dat ik mijn business internationaal wil opzetten en dus wil gaan voor Engels.

Helaas kan ik alleen overstappen naar Engels als ik het volledige pakket neem en Engels als extra taal instel. In mijn geval zou Engels de hoofdtaal zijn en Nederlands de extra taal. Is er een manier om Luondo in het Engels te zetten zonder direct te gaan voor het volledige pakket?

Alvast bedankt,

Ap Matteman

Remco

www.onlinewebservices.nl
    Geplaatst: Maandag, 25 Mei 2015 om 11:50:31

Je zult sowieso voor het volledige pakket moeten gaan wil je een .com domein koppelen (althans, als je een webshop in het Engels wil neem ik aan dat je ook een domein wil koppelen ivm vindbaarheid)

ScubaStudents

Geplaatst: Maandag, 25 Mei 2015 om 11:56:19

Remco, bedankt voor je reactie.

First things first.
    Eerst verkopen genereren, daarna zal zeker het volledige pakket aangeschaft moeten worden (vindbaarheid, en op dat moment wel meer talen beschikbaar hebben).

Waar ik nu tegenaan loop is dat ik niet kan beginnen met Luondo in het Engels.

Remco

www.onlinewebservices.nl
    Geplaatst: Maandag, 25 Mei 2015 om 12:38:10

Ik hoop dat je uberhaupt sales kan doen zolang je nog een freemium account hebt. Van organisch verkeer moet je het niet hebben. Je zult dus voornamelijk moeten adverteren. Een .luondo.nl domein zal je conversie behoorlijk beinvloeden. Dus in mijn optiek kan je dan beter de investering mbt adverteren in een account gooien. Sowieso is er een aanbieding dat je een premium account voor 1 euro kan afnemen (eerste maand). In die maand kan je dan evtl. omzet doen waardoor een premium account randabel wordt.

Het probleem is dat je geen marketing uit kan oefenen op een .luondo.nl domein, zeker niet als je markt ook nog eens engelstalig is.

ScubaStudents

Geplaatst: Maandag, 25 Mei 2015 om 12:43:18

Remco,

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Ik heb een eigen domein draaien, met website, Facebook, Twitter, enz. Het enige stuk wat ik moet regelen is het verkoop stukje. Dit zal een aanvulling zijn op de rest van de omgeving.

Remco

www.onlinewebservices.nl
    Geplaatst: Maandag, 25 Mei 2015 om 14:29:41

Dus je zou Luondo als betaalomgeving gebruiken. Duidelijk!

ScubaStudents

Geplaatst: Maandag, 25 Mei 2015 om 22:02:30

Inderdaad. Er komen maar een stuk of 5 artikelen in de "shop" te staan en omdat alles internationaal is wil ik het in het Engels.

Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen.