Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Instellingen in je Luondo webwinkel

Indelen van Categoriƫn

Geurenpaleis
    Geplaatst: Zondag, 24 Juni 2018 om 15:01:57

Misschien kan het niet, misschien staat het al op het Forum en kijk ik niet goed, maar is het mogelijk dat je de categoriën, op mijn website aan de linkerkant: onder assortiment, zo hier en daar een dikke streep kunt zetten zodat het in groepen bij elkaar lijkt te staan.

Of misschien in blokken indelen, al heeft dat niet mijn voorkeur, gewoon een dikke streep die geen functie heeft behalve het begin van een nieuwe assortiments soort aan te duiden die ook verder geen intro hoeft.

Remco
    Geplaatst: Maandag, 25 Juni 2018 om 10:29:36

Via instellingen > vormgeving > kolommen > standaard

Hier heb je de 'assortiment' module in je linker zijkolom staan.

Achter de module staat een icoontje waarbij je opties van deze module kan instellen.

'Hoofd categorieen verdelen over meerdere kolom modules'

Deze kan je op Ja zetten

Geurenpaleis
    Geplaatst: Maandag, 25 Juni 2018 om 13:34:13

Beste Remco,

Hartelijk dank voor het meedenken, echter is dit niet wat ik bedoel of ik doorzie de mogelijkheden niet helemaal.
    Ik zal als voorbeeld visualiseren wat ik bedoel met het bundelen van de categorieen:

Categorie 1
    categorie 2
    categorie 3
    -------------------
    categorie 4
    categorie 5
    -------------------
    enz.
    dus het gaat eigenlijk om die lijnen ertussen die willekeurig gezet kunnen worden, en dat alles zichtbaar blijft, zodat ik parfums af kan splitsen van haarverzorging en dat weer van kaarsen zonder dat dit in subcategorieen valt.

Een heel verhaal, excuus hiervoor.

Met vriendelijke groet,
    Jolanda

Hopelijk heb ik het uitgelegd wat ik precies bedoel.

Remco
    Geplaatst: Maandag, 25 Juni 2018 om 18:00:35

Hoi Jolanda,

Je kan toch alle parfum categorieen in één hoofdcategorie plaatsen die je 'parfums' noemt en alle haarverzorgings categorieen in één hoofdcategorie plaatsen die je 'haarverzorging' noemt? Middels de functie die ik gaf, splits je alles op.

Groet,

Remco

Geurenpaleis
    Geplaatst: Maandag, 25 Juni 2018 om 18:19:00

Hallo Remco,

Ik ga het uitproberen, dank voor je tijd, wellicht komt het er dan toch uit te zien dat ik me daar in kan vinden.

met vriendelijke groet,
    Jolanda