Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Instellingen in je Luondo webwinkel

Over annulering

ZwartWitShop
    Geplaatst: Dinsdag, 26 Juni 2018 om 20:47:36

Hoi, Als betalingen niet lukken, om wat voor reden dan ook, "springt" de order op geannuleerd i.p.v. wachten op betaling of nieuw.

Verwarrend voor de klant, meestal zien wij het en zetten de order weer op nieuw en sturen een betaalherinnering.
    Kan dit ook anders LUONDO, b.v annulering alleen door ons handmatig?

Groet Trudy

Claudia
    Geplaatst: Woensdag, 27 Juni 2018 om 20:34:16

Bij mij blijft ie vaak open staan en op niet betaald. In je IDeal provider kun je daarnaast ook de status zien. Ik stuur ook altijd de betaallink. Mijn grootste issue is dat het te vaak voorkomt.

Printhut.be
    Geplaatst: Vrijdag, 29 Juni 2018 om 16:18:34

Ik heb zelfde probleem als ZwartWitShop!

Graag ook oplossing gewenst voor deze :-)

Remco
    Geplaatst: Zaterdag, 30 Juni 2018 om 16:46:43

Misschien idd handig dat dit binnenkort instelbaar wordt gemaakt zodat je zelf een status kan kiezen.

ZwartWitShop
    Geplaatst: Zaterdag, 30 Juni 2018 om 16:54:15

Bedankt Remco, zou heel mooi zijn!

Fijn weekend allen!

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Woensdag, 11 Juli 2018 om 16:30:56

Is al veel vaker aangegeven. Het probleem is dat men opnieuw gaat bestellen omdat de bestelling op 'geannuleerd' staat. Ik heb de tekst daarom aangepast in de hoop dat men niet direct de artikelen weer gaat bestellen want dan kloppen de voorraden niet meer. Men zou direct terug gestuurd moeten worden naar een pagina waarop staat dan de betaling is mislukt en een link zodat men opnieuw kan proberen.

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Dinsdag, 31 Juli 2018 om 22:08:30

Ik zou hierin ook graag een aanpassing zien, het mooiste zou zijn zoals alpaca shop ook voorstelt

Gogogate
    Geplaatst: Vrijdag, 3 Augustus 2018 om 09:30:42

Dit is inderdaad een veelvoorkomend probleem en zou ook graag een oplossing/verbetering zien!

Claudia
    Geplaatst: Woensdag, 8 Augustus 2018 om 22:14:34

Luondo zegt dat dit aan de bank ligt en de IDeal provider zegt dat het niet aan hen ligt. Kastje naar de muur...

Liev & Hip
    Geplaatst: Zaterdag, 11 Augustus 2018 om 12:59:31

Dit komt inderdaad veel voor... Zou fijn zijn als er een oplossing komt!