Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Instellingen in je Luondo webwinkel

Winkelwagen zaken aanpassen

Claudia
    Geplaatst: Woensdag, 19 September 2018 om 14:19:33

Hallo,

Ik heb een paar zaken omtrent de winkelwagen die ik zou willen aanpassen. Kunnen de volgende dingen? Zo ja, hoe. Zo nee, kan dat aangepast worden zodat het wel kan;-)?
    -Als ik een product in de winkelwagen doe krijg ik een pop-up waarin ik kan kiezen: naar winkelwagen of verder winkelen. Kan ik dit aanpassen zodat de klant meteen naar de winkelwagen gaat?
    -In de winkelwagen staat tussen het bedrag en de knop verder met bestellen: 'verder winkelen'. Kan dit weg? Ik wil mensen niet afleiden tijdens het bestelproces. En als die knop verder winkelen er moet staan dan is dit een hele verkeerde plek conversie wijze gezien.
    -In de volgende stap krijg je de Algemene voorwaarden te zien. Dit neemt veel plek in. Daarnaast kun je er op mobiel niks mee. Kan dit weg en een klikbare link op de tekst dat je akkoord gaat met de AV? Dus als je de AV wilt zien hoef je maar op de link te klikken.
    -Op mobiel krijg je als 2de stap de keuze tussen Zonder account, account aanmaken en inloggen (op desktop staat ie bovenaan en is het geen extra pagina). Kan dat weg? Ik snap dat je mensen de keuze wilt geven maar de meesten bestellen zonder account en op mobiel is het een extra pagina dus extra stap. Dus zou op desktop mogen blijven, op mobiel er uit. Kan dat?

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 19 September 2018 om 18:57:04

Hoi Claudia,

Hierbij wat antwoorden op je vragen in dezelfde volgorde:

• Instellingen > Vormgeving > Overige layout instellingen > Producten > Welke actie moet uitgevoerd worden nadat een product is toegevoegd aan winkelwagen? > Doorsturen naar winkelwagen
    • De verder winkelen knop kan je weghalen met CSS: .btn-continue-shopping { display:none !important; }
    • Dit is niet mogelijk. Bovendien is het tonen van de algemene voorwaarden verplicht. Vandaar dat er voor deze optie is gekozen.
    • Op de mobiele weergave is dit niet te wijzigen. Wanneer je dit echt niet wil kan je het beste de twee andere opties uitschakelen, maar dan geldt dit dus ook voor de desktop variant.

Claudia
    Geplaatst: Donderdag, 20 September 2018 om 23:07:32

Hoi Remco,

Bedankt voor je antwoorden, ik kan weer vooruit.