Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Instellingen

Betaalmethode overzicht

Kardan Webshop
    Geplaatst: Vrijdag, 19 Juni 2015 om 14:08:05

Hallo daar,
    Mijn bank..ABN...staat niet tussen jullie aanbod.
    Hoe nu verder?
    Groet Marjanne

RTM4
    Geplaatst: Vrijdag, 19 Juni 2015 om 16:24:06

Ik zou sowieso niet voor ABN gaan, neem lekker Sisow of Mollie en gun je klanten veel betaalmogelijkheden

Samardesign
    Geplaatst: Woensdag, 9 September 2015 om 21:16:35

Klopt het dat Mollie niet meer in de lijst betaal providers staat?
    Ik wil Mister Cash toevoegen en heb een contract met Mollie.

Groetjes Saskia

Samardesign
    Geplaatst: Woensdag, 9 September 2015 om 21:17:48

Ik heb het al gevonden!

Groetjes Saskia

E.K.
    Geplaatst: Maandag, 21 December 2015 om 03:09:58

*omhoog schop doe* niets ten nadele van de overige betaal gateways. Okay stiekem wel. :-p Ik zou het namelijk ook zeer op prijs stellen als die API implementatie er komt van Skrill.

Motivatie zijspoor: Er zijn namelijk al jaren allerlei VISA/Mastercard debitkaart oplossingen te koop in Nederland voor online shoppers. Die bijvoorbeeld van 3Vcard.nl (ook te koop bij de Primera). Maar de fees van deze debitcard oplossing zijn hoog, en de oplaad limiet is laag. Dan is er nog een populaire van GWK en neteller bijvoorbeeld. Afijn ... dan zou je kunnen beredeneren dat Paypal, Mollie, enz. prima volstaan voor afhandeling van betalingsverkeer. En dat klopt. Maar zijn de fees voor betaler en webshop eigenaar hoog.

Terwijl Skrill geen kaart limiet heeft. Een kaart zelfs niet eens verplicht is, aangezien ze eigen ewallet systeem hanteren. Gratis te funden is via iDeal. Lage transactiekosten heeft voor debitcard betaling. Geen transacties kosten voor ewallet. Zie: https://www.skrill.com/en/fees/ ... en dus een kwestie van de tijd voordat deze MEGA populair wordt. Ik zweer er al 2 jaar bij. En aangezien ik mijn luondo shopje beter onder de aandacht wil brengen bij internationale bezoekers, zou Skrill een mega interessante betaaloptie zijn.

En de implementatie voor Luondo? Is een eitje, zie: https://www.skrill.com/en/merchants/ ... en leuke primeur ;-) / klantentrekker voor webshop eigenaren, en Luondo zelf.

Aangepast op 21-12-2015 03:11
    E.K.
    Geplaatst: Maandag, 21 December 2015 om 05:12:03

Oh bij nader inzien? Ondersteunt https://www.luondo.nl/forum/luondo-wensenlijstje/49054/okpay-betalingsoptie ... ook skrill. ;) Dus dan liever die. :-p

MartineB
    Geplaatst: Woensdag, 3 Februari 2016 om 13:02:18

Ik zie bij andere winkelaanbieders prijzen van € 0,25 en € 0,29 per idealbetaling zonder abonnementskosten. Onder andere via postcode.nl.
    Zit een koppeling daarmee er aan te komen? Of gaat Luondo zelf misschien iets aanbieden?

Suuskinderfeestjes
    Geplaatst: Vrijdag, 4 Maart 2016 om 16:37:09

Ik ben klant van PayPro en zou graag Mistercash activeren voor betalingen uit Belgie. Ik zie echter dat dit nu niet mogelijk is. Kan dit gerealiseerd worden of moet ik dit via PayPro regelen?

Renske Creatief
    Geplaatst: Zaterdag, 18 Maart 2017 om 15:24:50

Hallo, Kan je kassa compleet van de ING bij jullie gebruiken?

<<<12>>>