Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Instellingen

    Hoe maak ik / voeg ik een favicon toe?

    Luondo Helpdesk (Team Luondo)
    Geplaatst: Donderdag, 3 Januari 2013 om 16:02:47

    Het is mogelijk om een favicon toe te voegen aan je site, om dat te doen moet je het volgende doen:
    1. Klik op Instellingen
    2. Klik op Vormgeving
    3. Klik op Favorieten Icoon
    4. Klik op Upload een favicon

    1. Klik op Instellingen


    2. Klik op Vormgeving


    3. Klik op Favorieten Icoon


    4. Klik op Upload een favicon


    Als je nog geen favicon hebt dan kun je de links die in de tekst boven upload staan aanklikken.


    hiermee kom je op twee sites waarbij je een eigen favicon kunt maken.


    Wahida-Fotoshoot-Persoonlijk
    Geplaatst: Woensdag, 23 Januari 2013 om 13:02:07

    Klopt het dat deze het nu niet doet ? Op mijn andere webshop heb ik wel een favicon icon, maar bij mijn andere webshops krijg ik het niet voor elkaar. Als ik klik op de knop toevoegen, dan gebeurt er niks.


    Remco
    Geplaatst: Woensdag, 23 Januari 2013 om 14:17:15

    2 of 3 keer. Heb ik ook soms last van. Als dat niet werkt, probeer het dan in een andere browser.


    Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Woensdag, 23 Januari 2013 om 14:27:53

    Beste Wahida-Fotoshoot-Persoonlijk,

    Het werkte inderdaad even niet. We hebben dit nu gefixed!

    Groeten,
    Team Luondo


    Louise123
    Geplaatst: Woensdag, 3 April 2013 om 00:49:35

    hetzelfde probleem is nu gaande... geen favicon. staat zo amateuristisch.


    Aangepast op 3-4-2013 00:49
    Louise123
    Geplaatst: Vrijdag, 5 April 2013 om 18:57:38

    kunnen jullie dit bugje oplossen?


    Mario
    Geplaatst: Vrijdag, 5 April 2013 om 19:11:30

    Beste Ruud,

    Ik zie gewoon je favicon:

    favicon

    Groeten,

    Mario


    Erik (Shop318)
    Geplaatst: Maandag, 8 April 2013 om 08:00:21

    @Mario: in Explorer zie ik hem ook niet hoor..


    Ruud2
    Geplaatst: Dinsdag, 9 April 2013 om 23:46:56

    ik had inmiddels een ticket gestuurd en het schijnt inderdaad af en toe voor te komen dat de favicon verdwijnt. ik heb trouwens zelf firefox en test ook met explorer. blijkbaar toch een vreemd browserprobleem als mario hem wel zag.
    hoe dan ook, vandaag is het opgelost!


    Erik (Shop318)
    Geplaatst: Woensdag, 10 April 2013 om 07:26:27

    ik zie m nog steeds niet (chrome/explorer)