Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Luondo Marktplaats (webwinkel hulp, gratis of betaald)

Blogschrijvers gezocht

PDF
    Geplaatst: Donderdag, 25 Februari 2016 om 05:26:04

Hallo,

We zijn ons er van bewus dat bloggen belangrijk is, laat nu net dat niet onze sterkste kant zijn en al helemaal niet door de tijd die er in gaat zitten.

Heeft iemand een idee waar wij mensen kunnen vinden die tegen betaling kwalitatieve blogs schrijven ( uiteraard geen duplicate content want dat kunnen we zelf ook wel ) met betrekking tot katten en honden ? 

Tevens zijn we nog op zoek naar waardevolle blogsites die over onze shop willen bloggen.

Groet

Aangepast op 25-2-2016 05:26
    Camgosseli
    Geplaatst: Donderdag, 25 Februari 2016 om 12:07:46

Hallo,

Kijk even op de website van Websiteteksten-schrijver.nl hij schrijft kwalitatieve leuke en goede teksten, waaronder ook blogs.

Groet, Miranda

Aangepast op 25-2-2016 12:13
    Esther (1)
    Geplaatst: Donderdag, 25 Februari 2016 om 14:28:33

In jouw markt zou je toch bekend moeten zijn met de meest populaire en bekende bloggers. Zo niet....dan zou ik dat eens gaan uitzoeken.

Oefenjeassessment.leden
    Geplaatst: Maandag, 29 Februari 2016 om 19:46:14

Ken je Mandy van Digidog.nl?

PDF
    Geplaatst: Zaterdag, 5 Maart 2016 om 20:15:39

Hallo

Sorry voor de wel erg late reactie,

Mandy van Digidog.nl kennen we nog niet maar heel erg bedankt voor de tip ! we gaan er achter aan !

Groet

Claudia
    Geplaatst: Zaterdag, 26 Maart 2016 om 19:21:35

Ik blog sinds dit jaar een stuk meer dan vorig jaar. Maar er zelf veel tijd voor hebben heb ik ook niet. Ik hebe en oproep op social media gedaan waarin ik bloggers zocht in mijn gebied. Deal: een blogger schrijft voor mij een blog en krijgt in ruil naamsvermeldingen en een link naar hun eigen blog/website. Werkt bij mij erg goed. Alleen nog jammer dat bloggen binnen je Luondo webshop niet erg optimaal is. Ik heb daarom een aparte WP site, SEO niet vriendelijk helaas.