Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Luondo wensenlijstje

Meer filters voor producten

Ozom
    Geplaatst: Zaterdag, 27 Januari 2018 om 13:25:40

Hoe staat het met de filters?

Aniworld4U
    Geplaatst: Zondag, 28 Januari 2018 om 22:56:30

das een goede, ik wou dat ook net vragen xD

Remco
    Geplaatst: Maandag, 29 Januari 2018 om 11:12:19

Binnenkort hopen we met een beta versie te komen :)

Claudia
    Geplaatst: Maandag, 29 Januari 2018 om 20:21:54

Als we dan toch aan het Verlanglijstje bezig zijn: ik zou graag willen dat je ook filters hebt die opties uit kunnen zetten. Wat ik bedoel: ik zocht gister een zwarte broek op Zalando. 46 pagina's...Ik kon wel filteren op sportbroek, of voor zwangeren etc, maar ik wilde juist de opties sport en zwanger uitsluiten. Niet mogelijk.

MartineB
    Geplaatst: Vrijdag, 2 Februari 2018 om 11:33:08

*delete*

Aangepast op 8-6-2018 10:20
    ChrisHH
    Geplaatst: Woensdag, 30 Mei 2018 om 13:48:02

Hoe gaat het met de filters? Of zijn ze er stiekem al? 

Visgigant
    Geplaatst: Woensdag, 30 Mei 2018 om 14:40:07

Remco, al nieuws omtrent de filters?

Woonxperience
    Geplaatst: Donderdag, 7 Juni 2018 om 12:03:16

Graag even de stand van zaken weten wat betreft filteren op bijvoorbeeld kleur. Is al erg lang een verzoek van ons klanten maar nog steeds niet gerealiseerd. Kom op ff doorzetten graag :-)

Drachenheim
    Geplaatst: Donderdag, 14 Juni 2018 om 12:02:29

Hallo. 
    ook ik en waarschijnlijk vele andere wachten met smacht op de filter functie. Ik heb nu echt een probleem om mijn producten neer te zetten. Heb echt een filter functie nodig. Het gebruik van categorieen maakt mijn webshop alleen maar onoverzichtelijk en niet gebruiksvriendelijk voor de klant. 
    Ik zie dat er al gevraagd is om filters begin 2017. 
    Ik vind het jammer dat er niet een wat duidelijkere indicatie kan komen wanneer de filters er komen. Dit is voor velen een basis behoefte om een goed draaiende en proffesionele webshop neer te kunnen zetten. 
    Ik heb mijn webshop opnieuw opgestart maar twijfel nog erg met het invullen ervan. Dit omdat deze functie mist. Ik ben momenteel andere webshops aan het uitproberen waar dit wel aangeboden wordt. 
    Graag heb ik daarom een wat duidelijkere indicatie of die functie er gaat komen. Want dan kan ik een beslissing maken omtrent blijven of niet. Ik heb geen zin uren werk te steken in een webshop waar geen toekomst in zit. 
    Ik vind een jaar nogal lang wachten. 
    groeten bianca

Woonxperience
    Geplaatst: Donderdag, 14 Juni 2018 om 22:44:23

Kunnen wij in ieder geval een antwoord krijgen hoe of wat? Dank

Claudia
    Geplaatst: Woensdag, 20 Juni 2018 om 13:40:55

Ja graag reactie Luondo. Weet jij misschien meer @Remco?

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 20 Juni 2018 om 14:12:55

Ik heb inderdaad wel het één en ander gezien wat er goed uit ziet! Nog even geduld dus :)

Ik weet dat het vrij lang duurt, maar het is dan ook een forse functionaliteit.

Claudia
    Geplaatst: Woensdag, 20 Juni 2018 om 21:16:55

Super. Dan proberen we nog even geduld uit te oefenen. Bedankt Remco!

ChrisHH
    Geplaatst: Donderdag, 30 Augustus 2018 om 16:01:03

We zijn inmiddels een aantal maanden verder. Wanneer kunnen we iets verwachten? 

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 13 September 2018 om 11:16:43

Er wordt hard aan gewerkt, maar één van de problemen is dat het filteren een enorme capaciteit vergt van de server wanneer er een paar duizend producten in een categorie voorkomen. Het gevolg is een ontzettend trage laadtijd dat invloed heeft op iedere webshop. Om dit probleem te tackelen, zullen er behoorlijk wat wijzigingen in het systeem moeten worden doorgevoerd. De omvang van deze update is dan ook vele malen groter dan gedacht, waardoor er meer tijd voor nodig is om deze er doorheen te krijgen. Een release date is daarom ook niet mogelijk, maar er wordt nog wel hard aan getrokken om de functie er doorheen te krijgen.

<<<123>>>