Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Luondo wensenlijstje

Meer filters voor producten

MartineB
    Geplaatst: Donderdag, 13 September 2018 om 14:42:50

Ik heb nu al de indruk dat de webshop regelmatig zeer traag reageert als je naar een andere categorie klikt. Komt dat door het testen?

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 14 September 2018 om 11:16:02

In principe niet, maar wanneer dit vaker voorkomt kan je even een ticket aanmaken om hier navraag naar te doen.

Claudia
    Geplaatst: Dinsdag, 15 Januari 2019 om 09:15:36

We zijn weer een paar maanden verder en nieuw jaar nieuwe kansen. Ik ben dus benieuwd hoe het met de ontwikkeling van het toepassen van filters staat? Wat is de status en is er een planning? 

Kindermw
    Geplaatst: Woensdag, 30 Januari 2019 om 16:18:01

Wat is de status? Schiet niet op. 

Claudia
    Geplaatst: Donderdag, 31 Januari 2019 om 12:39:53

Luondo gaf mij vorige week aan dat ze nog geen release datum hebben.

Drachenheim
    Geplaatst: Donderdag, 14 Februari 2019 om 00:41:11

volg

Drachenheim
    Geplaatst: Woensdag, 27 Maart 2019 om 14:09:37

ik snap echt wel dat het een lastige functie is. Echter deze functie wordt zowat in iedere webshop gebruikt en vooral bij kleding winkels. Daar waar luondo zo ontzettend innovatief was is dat allang verleden tijd heb ik het gevoel. Het wordt nog onderhouden maar echt vernieuwend zijn jullie niet meer.
    Heel erg jammer vind ik dat. Want ik zie het ene platform na het andere jullie voorbij gaan. Ik denk al een tijdje na over overstappen. Ik was een van de eerste. En zou het heel jammer vinden. En doordat ik nogal trouw ben aangelegd blijf ik nog. Maar nu merk ik dat mijn webshop gewoon niet mee kan doen met de andere omdat hij gewoon bepaalde functionaliteiten niet heeft die heel banaal zijn. Ik wordt dan zowat genoodzaakt over te stappen. 
    Ik wil gewoon een leuke website kunnen neerzetten. Maar moet nu allerlei moeilijke workarounds gaan bedenken voor functies die jullie niet aanbieden maar ik wel nodig heb. 
    Hopelijk komt er een update waardoor deze wens van 2 jaar eindelijk in vervulling gaat. en komen er meer updates met handige en noodzakelijke functies. 
    groeten bianca. 

<<<123>>>