Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Luondo wensenlijstje

Levertijd: datum invullen

Zuiderpark
    Geplaatst: Dinsdag, 25 Juli 2017 om 14:34:37

Verzoek: Ik zou het fijn vinden om bij levertijd ook een datum te kunnen invoeren. Dit omdat ik veel met producten werk die nog niet leverbaar zijn maar die klanten wel van te voren kunnen bestellen.

Claudia
    Geplaatst: Dinsdag, 25 Juli 2017 om 20:46:08

Bedoel je bij het tabblad voorraad niet X dagen maar bijv 1 augustus? Omdat je anders elke dag een dag moet vervroegen. Ja kan me voorstellen dat dat een handige optie is.

Zuiderpark
    Geplaatst: Dinsdag, 25 Juli 2017 om 20:52:08

Hoe bedoel je elke dag vervroegen? Nu gebruik ik het voorraad systeem helemaal niet bij pre-orders :(

Claudia
    Geplaatst: Dinsdag, 25 Juli 2017 om 22:40:08

Stel een nieuw product komt uit op 1 augustus. Dat is over 7 dagen. Dan moet ik dat morgen aanpassen naar 6 dgn, overmorgen naar 5 etc. As ik gewoon 1 augustus kan laten staan, ben ik meteen klaar.

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juli 2017 om 12:41:19

Dt gaat er helaas niet komen. Mijn advies zou zijn om of idd dit handmatg bij te houden, of de functie niet gebruiken en bovenin de productomschrijving vermelden per welke datum het weer leverbaar is. Of bijvoorbeeld in de productafbeelding.

Claudia
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juli 2017 om 13:16:04

Jammer, zou nml ook handig zijn als je dit in 1 keer voor al je producten tijdelijk kunt doen. Bijvoorbeeld als je op vakantie bent. En je pas over bijv 2 weken verstuurd.

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juli 2017 om 16:34:22

In dat geval zou ik een melding in de winkelwagen plaatsen zodat men het pas ziet nadat ze het product in hun winkelwagen hebben geplaatst. Dit converteert beter.

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Donderdag, 27 Juli 2017 om 12:52:41

@remco: goede tip om een melding in de winkelwagen te plaatsen.

Claudia
    Geplaatst: Donderdag, 27 Juli 2017 om 23:07:22

Bij mij kregen ze de melding vakantie pas na de bestelling:-). Op zich niet helemaal netjes want je zet iemand voor het blok. Ik had wel een achterwacht voor noodgevallen. Maar moet zeggen, ik heb nul gezeur gehad. Iedereen vond het prima om max 2 weken te moeten wachten. Fijne klanten!

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Juli 2017 om 07:55:59

Als je klanten zo relaxt zijn, kan je ook gewoon de levertijd weglaten ;)