Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Luondo wensenlijstje

Pre order optie toevoegen aan Aanbieding , Nieuw product, Deal van de dag.

FC
    Geplaatst: Zondag, 25 Februari 2018 om 22:14:07

Wij hebben een aantal producten die wij als Pre-order aangemerkt hebben in de tekst en op andere plaatsen.

Nu blijkt dat dus niet als Pre-order wordt weergegeven in gerelateerde producten  (klanten kochten ook ....) Hier is het dus niet duidelijk dat het een pre-order is. Wij hebben zojuist een order gehad waar de klant dus niet door had dat het een gerelateerde product een pre-order is, terwijl het ander product op voorraad is. Dit is niet handig.

Zou er dus zoiets als een optie Pre-order kunnen toegevoegd worden aan de opties Aanbieding, Nieuw product en Deal van de dag. Kan deze dan verschijnen in het gerelateerde product plaatje zoals bijvoorbeeld nieuw of ..% korting. Het zou veel duidelijkheid verschaffen voor de klant en ongemakt voor ons. 

Ik hoor het graag!

Richard H.
    Geplaatst: Maandag, 26 Februari 2018 om 09:21:58

Het zou inderdaad duidelijker zijn als er een extra in te vullen label zou komen voor producten

Dolls Department 25
    Geplaatst: Maandag, 26 Februari 2018 om 18:39:46

Oeh dat wil ik ook wel graag! Kun je ook snel een aantal aanvinken en die optie aangeven. Nu heb ik dat een tijdje anders gedaan maar bij velen was de teleurstelling groot wanneer ze niet het symbooltje pre-order hadden gezien dat ik erbij had gezet.

Zo'n labeltje over de foto heen (net als bij nieuwe producten en aanbiedingen) maakt het veel duidelijker. En...is bij het uitvinken ook weer zo verdwenen.

FC
    Geplaatst: Maandag, 26 Februari 2018 om 22:49:26

Misschien is er ook meerdere opties mogelijk zoals bijvoorbeeld: laatste stuk of item. Ik zag bij een andere webshop dat over de foto laatste stond rechts boven. Lijkt me ook een mooie optie. Zeker als dat automatisch gaat.

Sale/actie los van anders opties. Voor black friday hebben we de sale moeten omgooien voor aanbieding. Veel te veel werk.

FC
    Geplaatst: Woensdag, 7 Maart 2018 om 10:50:38

@Luondo: Enig idee of deze vraag wordt meegenomen door jullie?

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 7 Maart 2018 om 12:26:26

Dit wordt waarschijnlijk meegenomen in een volgende update

www.snurken.nu
    Geplaatst: Woensdag, 7 Maart 2018 om 13:52:29

Top! Ik heb laatst ook de statische content aangepast, maar moet dat steeds opnieuw aanpassen. Meer mogelijke labels zou super zijn!

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 7 Maart 2018 om 15:02:24

Yes, idealiter waarin je bijvoorbeeld 2 labels zelf kunt activeren en een eigen invulling aan kan geven

Aquariumplanten
    Geplaatst: Woensdag, 7 Maart 2018 om 22:31:33

In een volgende update, wanneer?

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 19 Maart 2018 om 16:05:47

^ dat vraag ik me ook af,
    zover ik weet komt iig de filter optie. en deze pre-order optie is fantastisch als dat erbij komt! bijna al mijn producten hebben te maken met pre-orders. maar kon dat nooit doen omdat het nooit duidelijk was.

graag een richt datum  of maand wanneer we de update kunnen verwachten zou fijn zijn!

Liev & Hip
    Geplaatst: Zaterdag, 11 Augustus 2018 om 13:08:53

Is deze optie inmiddels mogelijk?

Zuiderpark
    Geplaatst: Zaterdag, 11 Augustus 2018 om 13:50:27

Pre-orders en een optie om een release datum zichtbaar te maken zouden zeer welkom zijn inderdaad !!

Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 24 Oktober 2018 om 19:55:36

@remco, wanneer komt de pre-order functie? ik heb klanten die willen pre-orderen. maar kan het niet overzichtelijk maken.

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 25 Oktober 2018 om 14:47:15

Hier is nog niets over te zeggen helaas.