Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Luondo wensenlijstje

Rubriek icm Vouchercode

Geurenpaleis
    Geplaatst: Woensdag, 13 Juni 2018 om 16:57:54

Beste mensen:

Ik heb al mijn artikelen die in aanmerking komen voor een korting via de vouchercodes in een aparte rubriek gezet.
    Nu stel ik bij een vouchercode de rubriek in waar de vouchercode betrekking op heeft, met een minimum bestelbedrag en geen gratis verzendkosten.
    Bij het willen gebruiken van deze voucher blijft er om een minimumbedrag gevraagd worden terwijl dit ruimschoots is overschreden.
    Wat doe ik nu fout???

Geurenpaleis
    Geplaatst: Donderdag, 21 Juni 2018 om 12:20:04

Niemand??

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 22 Juni 2018 om 22:46:45

Vreemd! Het is zo lastig te zien via het forum wat je verkeerd doet. Misschien handig om even een ticket aan te maken binnen Luondo. Zij kunnen je dan vast verder helpen.

Geurenpaleis
    Geplaatst: Zaterdag, 23 Juni 2018 om 17:26:32

Dank je wel Remco, gaan we dat doen. Zo gauw we meer weten dan meld ik hier de eventuele oplossing zodat anderen daar ook wat aan hebben. m.vr.gr.

Geurenpaleis
    Geplaatst: Zondag, 24 Juni 2018 om 14:26:12

Luondo heeft de oplossing gevonden, bleek dat sommige artikelen in teveel categorien voorkwamen en daar stond een lock op. Luondo heeft dit nu voor ons  opgelost:-)

Wij hebben artikelen die op vele manieren vindbaar moeten zijn om zo het zoekgemak voor onze (ook veel oudere) klanten te vergroten.

Kortom, het werkt inderdaad zoals beschreven, alle artikelen waarop een vouchercode geldig is in een extra (onzichtbare) categorie en instellen bij het aanmaken van de voucher. De artikelen die niet in deze categorie staan worden dan inderdaad niet in de korting meegenomen, zoals we het ook willen.

Voor ons is het hiermee opgelost, het was een hele klus, maar dan heb je ook wat!

Luondo bedankt.