Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Luondo wensenlijstje

Kortingscode

Liev & Hip
    Geplaatst: Vrijdag, 5 Oktober 2018 om 20:01:41

Hoi,

Ik wil bij een kortingscode bepaalde producten kunnen uitsluiten, dit is nu niet mogelijk? Je kan alleen kiezen voor bijv niet op deal van de dag, maar ik wil specifieke producten waar de korting niet op geld, gaat dit een mogelijkheid worden? 

Geurenpaleis
    Geplaatst: Zaterdag, 6 Oktober 2018 om 16:27:50

Beste Liev & Hip, wij hebben hier een poos geleden ook om gevraagd, echter is dit een hele grote aanpassing en wij hebben het als volgt opgelost:

Alle artikelen die korting mogen hebben in een voor de klant onzichtbare rubriek geplaatst en de artikelen die geen korting mogen krijgen niet.

Bij het aanmaken van de vouchercode kun je verfijnen in het 2e tabblad. Daar kun je aangeven voor welke rubriek de korting geld.

Het is een omweg, maar het werkt goed. Als het eenmaal goed geplaatst is, hoef je enkel de nieuwe en gewijzigde artikelen van rubrieken aan te passen.

Liev & Hip
    Geplaatst: Woensdag, 10 Oktober 2018 om 09:54:26

Hoe maak je dan een onzichtbare rubriek? Gewoon een categorie die je dan op offline zet of wat anders? 

Liev & Hip
    Geplaatst: Woensdag, 10 Oktober 2018 om 09:55:57

Zou fijn zijn als deze optie wel wordt toegevoegd in Luondo. Nu kun je alleen kiezen welke producten wèl geldig zijn, dan zou je toch ook een optie er in kunnen zetten op welke producten het niet geldig is

Geurenpaleis
    Geplaatst: Woensdag, 10 Oktober 2018 om 11:22:48

Tsja, zou handiger zijn, maar ik denk dat dit erg veel van je snelheid gaat vergen, dit lijken mij updates die er niet om liegen. Je kunt met een omweg op hetzelfde uitkomen, kost wat meer tijd, maar werkt verder uitstekend.

Liev & Hip
    Geplaatst: Woensdag, 10 Oktober 2018 om 16:31:58

Hoe maak je dan een onzichtbare rubriek? Gewoon een categorie die je dan op offline zet of wat anders? 

Liev & Hip
    Geplaatst: Woensdag, 10 Oktober 2018 om 16:39:55

Er zijn bepaalde kledingstukken waar geen korting op toepasbaar mag zijn, maar die wil ik wel in de categorie hebben staan tussen andere kleding waar de korting wel op toepasbaar moet zijn, dus ik snap niet hoe ik dat nu voor elkaar kan krijgen...

Geurenpaleis
    Geplaatst: Donderdag, 11 Oktober 2018 om 12:40:01

Beste Liev & Hip, Je maakt een rubriek aan, die zet je offline, dus jouw klant ziet die rubriek niet. Daarin plaats je alle artikelen die WEL korting mogen hebben.

Bij het aanmaken van je Vouchercode ga je naar het tabblad Extra Opties en klik je op: Wel Toepassen
    Daarna op de i erachter en selecteer je de rubriek die je net hebt gemaakt met de artikelen waar WEL korting op gegeven mag worden.

Sla je vouchercode op en klaar is kees!

Probeer het eerst met een testartikel uit alvorens je al je artikelen in die rubriek gaat plaatsen, dan weet je direct hoe het werkt en wat je moet doen.