Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Luondo wensenlijstje

Korting op attributen

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Maandag, 28 Januari 2019 om 09:20:54

Zou graag zien dat er korting gegeven kan worden op een artikel met verschillende attributen.
    Staffelkorting per product is wel mogelijk maar niet als het product met verschillende attributen zoals maat/kleur wordt gekocht.

Dolls Department 25
    Geplaatst: Vrijdag, 1 Februari 2019 om 11:18:25

Als je naar de betreffende atributenset gaat (alwaar je alle atributensets hebt staan en aangemaakt) en naar het tabblad Opties gaat dan kun je de betreffende kleur/maat aanklikken en dan bij Extra kosten i.p.v. het plusje, de min gebruiken om het af te prijzen.

Ik denk wel dat je zelf heel duidelijk bij het product zelf en/of op de Home page moet aangeven dat deze maat/kleur nu in de aanbieding is.
    Altijd een goed moment ook om een nieuwsbrief/e-mail te verzenden.

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Vrijdag, 1 Februari 2019 om 13:22:11

Dat is niet wat ik bedoel. Het is de bedoeling dat men de korting krijgt bij afname van meerdere exemplaren van hetzelfde product alleen met een ander attribuut.
    Dus een soort staffelkorting op verschillende attributen.
    Je kan bv. blauwe sokken kopen van maat L en maat M. Koop je van elke maat 1 dan is er niet automatisch korting te geven omdat je maar 1 koopt van elk attribuut.

Dolls Department 25
    Geplaatst: Maandag, 11 Februari 2019 om 15:40:56

Ja ik begrijp het. Dat zou ik niet weten. Doorgaans is staffel namelijk bedoeld voor wanneer men veel van exact hetzelfde artikel koopt. Als ware het in 1 verpakking die niet opgebroken mag worden.

Geurenpaleis
    Geplaatst: Maandag, 11 Februari 2019 om 16:41:21

Deze vraag is al vaker bij Luondo neergelegd, helaas is het niet mogelijk.