Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Offtopic

Facebook metatag

Cybertje
    Geplaatst: Maandag, 28 Januari 2013 om 21:07:48

Hoi Luondogenoten :-),

Ik zou jullie graag om advies vraag ons volgend probleem. Wij hebben net onze website by-estudio geopend en wij willen facebook graag gebruiken voor onze promotie. Daarom hebben wij een like button op elke pagina van onze site geplaatst. Als je nu onze homepage 'liked' dan wordt er een plaatje aangekoppeld op facebook. Alleen dat is in ons geval niet een plaatje die wij graag willen zien.

Volgens google zouden wij de volgende info moeten verwerken:

<meta name="title" content="by Estudio - Accessoires" />
    <meta name="description" content="by Estudio, een webshop met trendy accessoires, sjaals, tassen, haarbandjes, hamam- en foutadoeken." />
    <link rel="image_src" href="/files/10902/editor/images/Hoofdpagina/by-Estudio-Homepage-Cover.png" />

de bovenste 2 kan ik terug vinden, wat doe ik met de onderste?? Of hebben jullie andere ideeën hoe ik dit kan aanpassen?

graag jullie expertise?

gr Bert

Louise123
    Geplaatst: Donderdag, 31 Januari 2013 om 00:33:00

heb ik paar maanden terug ook opgemerkt en gevraagd. we hebben geen toegang tot html-code, dus zal Luondo dat moeten doen voor ons. het werd op de wishlist gezet, maar zal -gezien de rest op de wistlist- niet zoveel prioriteit hebben.