Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Offtopic

Het verzenden van je prodcuten.

Telefoonattributen
    Geplaatst: Zaterdag, 9 Maart 2013 om 00:12:02

Hallo,
    Ik heb een vraag met betrekking op het verzenden van je producten.
    namelijk: moet je hiervoor speciale verpakkingen bestellen?
    enveloppen met je logo erop?
    tape met je naam erop?
    Dat zijn allemaal extra kosten maar dan ziet het er natuurlijk wel beter uit.
    In de branche waar ik in wil stormen zijn het vooral enveloppen.
    Misschien voldoet een stickertje dan?

bedankt !

Mario
    Geplaatst: Zaterdag, 9 Maart 2013 om 00:23:54

Ik zou de eerste tijd me daar nog niet op richten. Eerst zorgen dat er verkopen zijn, gaan die in frequentie omhoog, dan kun je dat altijd nog doen.

(bubble) Enveloppen kun je online overal krijgen, en doosjes ook.
    Tape met je naam er op, heeft een voordeel, maar ook nadelen.

Bij ieder bedrijf die met verzending bezig is, werken ook sommige mensen die wat kunnen gebruiken.
    Als er met grote letters op staat, WEBSHOP TELEFOON........ dan hebt je de kans dat er een keer wat verdwijnt.
    Er zijn al meerdere bedrijven op tv geweest, die eerst verzonden, en nu in een blanco verpakking, met alleen het (retour)adres in de linkerbovenhoek ( of aan de achterkant)

Van die bubble enveloppen koop je al iets voor 10 euro per 100. Maar inderdaad, je moet dan alles doorberekenen.

groeten,

Mario

Telefoonattributen
    Geplaatst: Zaterdag, 9 Maart 2013 om 14:37:43

Oke,
    Bedankt Mario voor de reactie, is misschien wel wat slimmer om het blanco te verzenden.
    Ik vraag dit soort dingen nu alvast omdat ik graag door wil werken, en niet straks ieets wil weten en dan wachten op een antwoord.
    Ik kan naar mijn mening beter zo veel mogelijk weten vooraf.

Bedankt Mario voor de snelle en nuttige reacties steeds!

Donna
    Geplaatst: Zaterdag, 9 Maart 2013 om 14:54:07

Ik verstuur vanaf het begin ongeregistreerde brievenbuspost met retourstickers erop waarop mijn webwinkelnaam e.d. genoemd worden. Op zich werkt dat heel goed en het ziet er ook een stuk beter uit dan blanco, maar het is wel waar dat hier en daar weleens wat in de zakken van PostNL postbodes verdwijnt...