Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Offtopic

Webshop beeindigen

bullystyle
    Geplaatst: Vrijdag, 7 Juni 2013 om 16:26:42

Hallo allemaal,

Sinds 4,5 jaar run ik nu een webshop, waarvan 1,5 jaar hier bij luondo.
    Ik heb dit met heel veel plezier gedaan, maar met alle andere werkzaamheden (voltijdbaan en freelancewerk) loop ik enorm spaak in de tijd.

Dus.... heb ik besloten mijn voorraad af te laten vloeien en uiteindelijk te stoppen.

Maar nu dan de vraag.... wat komt er allemaal kijken bij het beeindigen van een bedrijf??
    uitschrijven kvk... en natuurlijk afrekenen bij de belastingdienst....(geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen...)

Wie heeft er advies?

Retroweegschaal - Marcel
    Geplaatst: Vrijdag, 7 Juni 2013 om 16:51:40

En niet vergeten verkopen van je shop  :P

Ruud-4
    Geplaatst: Vrijdag, 7 Juni 2013 om 17:05:03

Op de sites van de Belastingdienst en kvk kun je diverse informatie vinden over het beëindigen van je bedrijf

Robbert
    Geplaatst: Zaterdag, 8 Juni 2013 om 21:01:49

Voor je freelancewerk moet je sowieso nog ingeschreven staan bij de KvK of heb je meerdere bedrijven ingeschreven staan?

Groeten Robbert

bullystyle
    Geplaatst: Maandag, 10 Juni 2013 om 20:17:09

Hey Robbert,

Ik heb meerdere bedrijven, aangezien ze zich in totaal verschillende branches bevinden ;-)

Stylusbestellen.nl | Ruben Goudswaard
    Geplaatst: Dinsdag, 11 Juni 2013 om 00:32:05

Dan ben je geen eenmanszaak denk want je kan namelijk maar 1 eenmanszaak hebben. Je kan wel meerdere namen (met verschillende activiteiten opgeven) bij de belastingdienst.

Hoesjesvoordeel
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2013 om 13:17:38

hallo,

ik zou graag willen weten wat voor shop u heeft en waarom u de shop met voorraad niet als 1 pakket verkoopt.

graag uw webshopurl en als u de shop verkoopt, uw vraagprijs.

mvg
    hoesjesvoordeel