Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Offtopic

Verzamelnaam webshops

www.hoezenwinkel.be
    Geplaatst: Maandag, 12 Augustus 2013 om 16:07:38

Dag beste Luondo leden , ik zou graag een verzamelnaam hebben voor mijn webshops zoals je coolblue hebt , maar ben niet echt creatief mensen die suggesties hebben?
    Altijd Welkom
    Alvast Bedankt

Ruben Goudswaard | Flesopener.com
    Geplaatst: Maandag, 12 Augustus 2013 om 16:44:27

Wellicht handig om te weten welke shops je hebt en wat voor shops.

www.hoezenwinkel.be
    Geplaatst: Maandag, 12 Augustus 2013 om 16:50:15

Voorlopig heb ik een hoezenwinkel shop maar zou snel willen uitbreiden naar meerdere shops , daarom een verzamelnaam maar coolblue heeft ook niet echt iets te maken met de producten die ze verkopen dusja...

Bieropenerbestellen.nl | Ruben Goudswaard
    Geplaatst: Maandag, 12 Augustus 2013 om 17:53:38

Das waar ik gebruik voor mezelf allbyonewebsites maar ik vind dit geen mooie naam. Ik ben echter zelf ook niet creatief en wil graag wel een naam wat een betekenis heeft. Ik weet niet of Coolblue ook een betekenis heeft maar anders vind ik het een beetje raar als je een naam hebt zonder betekenis.

Jeroen
    Geplaatst: Maandag, 12 Augustus 2013 om 18:33:23

http://www.brandsupply.co.uk/company_name/do-you-know-the-company-coolblue/13861/designs/13336#.UgkNyJJ118E

kan je dus nog wat mee verdienen ook!

Romano | SEOGeek.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 1 Maart 2014 om 06:40:49

Ikzelf heb gekozen voor de verzamelnaam Green Arsenal voor alle online bezigheden die ik doe. Blijft moeilijk om een naam te kiezen die sense maakt, maar breed genoeg is zodat je niet vastgebonden bent aan 1 specifieke niche/vakgebied.