Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Offtopic

Wishlist: Verwachte levertijd vermelden in winkelwagen en orderbevestiging

M@rijn
    Geplaatst: Woensdag, 24 Februari 2016 om 11:42:04

Voor de wishlist: Is het mogelijk om de verwachte levertijd te vermelden in het winkelwagentje bij elk afzonderlijk artikel zoals bij bijvoorbeeld bol.com. Ook zou ik graag zien dat de levertijd vermeld kan worden in de orderbevestiging.
    Nu staat het alleen op de artikelpagina vermeld, wellicht handig om de levertijd vaker voorbij te laten komen. Voorkomt wellicht wat vragen van klanten waar de bestelling blijft omdat er overheen gekeken is.

Repti Queen
    Geplaatst: Zondag, 30 April 2017 om 07:45:48

Hier sluit ik mij heel graag bij aan! Ik was aan het zoeken hoe ik de levertijd zichtbaar kon maken voor klanten die direct op de bestelknop drukken zonder de productpagina te bekijken. Deze klanten zien de levertijd dus helemaal niet... Of is er inmiddels wel een optie om dit te doen?

miky
    Geplaatst: Donderdag, 4 Mei 2017 om 11:00:28

je kunt dit toevoegen in je orderbevestiging in je email die je verstuurd. Helaas niet per artikel.

Claudia
    Geplaatst: Donderdag, 15 Juni 2017 om 18:43:36

Ja sluit ik me ook bij aan. In de orderbevestiging is na de bestelling Miky. Het gaat hier om voor de bestelling. Dat geeft klanten meer duidelijkheid.

Richtkijkerbestellen
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juli 2017 om 23:38:13

De Verwachte levertijd vermelden in winkelwagen en orderbevestiging mis ik ook.
    Het lijkt me toch niet zo moeilijk om gegevens die al in de database staan en op de artikel-pagina, ook op andere plekken weer te geven.
    Dit lijkt mij gewoon een design-kwestie, waar niks extra's voor geprogrameert hoeft te worden.
    Het zou zo onder de artikel-beschrijving kunnen staan.
    Of misschien zie ik dit te eenvoudig …

Wat ik verder nog mis (en al bij Luondo heb aangegeven) is om een product-optie [alleen op bestelling leverbaar] toe te voegen.

Dit is nu niet mogelijk. Lastig voor mijn shop want ik heb honderden producten die alleen [alleen op bestelling] leverbaar zijn.
    Deze staan nu als [voorraad: 0 ] Momenteel niet op voorraad. Neem contact met ons op voor de levertijd.
    omdat ik geen andere optie heb en deze artikelen worden nooit meer besteld.
    Ik importeer namelijk de voorraad en deze handmatig op [Ja, kan altijd besteld worden] zetten is dus geen optie voor mij.

Ik ben neem ik aan toch niet de enige die producten heeft die alleen op bestelling leverbaar zijn?

Zuiderpark
    Geplaatst: Zaterdag, 22 Juli 2017 om 12:32:44

Dit zou zeker een mooie toevoeging zijn !!