Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Producten

Hoe maak ik een Deal van de Dag actie?

Luondo Helpdesk (Team Luondo)
    Geplaatst: Vrijdag, 17 Februari 2012 om 22:36:01

Met Luondo kan je heel eenvoudig je eigen Deal van de Dag aanbieding maken van je producten die in je webwinkel staan.
    1. Zoek het artikel op waarvan je een Deal van de Dag aanbieding van wilt maken.

2. Vink de optie Deal van de dag aan in het menu aan de rechter kant.

3. Door op de datum te klikken komt er een kalender om een begin/eind datum te kiezen, deze veranden dan in de klok op de tijd in te stellen. Met het scroll-wieltje van je muis kan je de tijd naar boven en beneden scrollen. en klik op OK

4. Kies of de actie pas vanaf de startdatum moet worden weergegeven of met een countdownklok.

5. Als de deal is afgelopen kan je kiezen om het product offline te halen of er kan een melding staan dat de actie is afgelopen.

6. De actie en voorraad melding kan aangepast worden. De variabelen {TIJD} en (VOORRAAD} zullen automatisch aangevuld worden met de actuele informatie.

7. Klik op 

1.1.2

Ontbijt en zo
    Geplaatst: Donderdag, 12 April 2012 om 11:37:46

hoe krijg ik Deal van de Dag op de homepage.

Erik (Shop318)
    Geplaatst: Donderdag, 12 April 2012 om 11:47:44

CONTENT-KOLOMMEN en dan de Deal van de Dag naar je kolom slepen!.
    (Ps: als je op de Deal van de Dag widget klikt, dan kun je ook de html code daarvan zien..en eventueel overal waar je maar wilt plaatsen op je shop (of externe website !)

Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 12 April 2012 om 12:49:36

Of de Deal van de Dag module aanzetten op je home pagina.
    zie tabblad modules in een contentpagina

Gr. Robbert

Zitzakwereld / Kussenwereld dag aanbiedingen / big deals!
    Geplaatst: Zaterdag, 30 Juni 2012 om 13:11:27

Ik heb Deals vd Dag van bestaande producten. Ik wil ze een dag goed in de aanbieding hebben en daarna weer voor de originele prijs in de shop hebben staan. Nu valt me op dat als de dagdeal eindtijd voorbij is dat dan het product voor de aanbiedingsprijs in de shop blijft staan...

Hoe moet ik te werk gaan om het goed te krijgen, dus wat ik wil:

tot begintijd € 50
    dagdealprijs € 35
    na eindtijd  € 50

Het liefst natuurlijk automatisch zodat ik niet telkens op de eindtijd de productprijs hoef aan te passen....

DaphneD
    Geplaatst: Zondag, 21 September 2014 om 21:02:21

Ik was net ook even deze functie aan het testen en ik wil ook bestaande producten tijdelijk goedkoper aanbieden.
    Moet nu echt (nog steeds) de prijs handmatig teruggezet worden?