Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Producten

Producten op marktplaats zetten

Luondo Helpdesk (Team Luondo)
    Geplaatst: Donderdag, 19 Juli 2012 om 13:16:26

Met de Admarkt koppeling is het mogelijk om de producten binnen je webwinkel snel op marktplaats via Admarkt te plaatsen. Voor meer info over de Admarkt advertenties kan je ook kijken op van Admarkt.nl

Bekijk de video 

Of volg de handleiding:

Maak een Admarkt account aan op admarkt.nl

Als je een bestaande Admarkt gebruiker bent kan je doorgaan naar de volgende stap, wil je Admarkt nu voor de eerste keer gebruiken ga dan naar Admarkt.nl, meld je gratis aan.

Vraag de product feed aan bij Marktplaats
    • Ga naar Admarkt.nl
    • Login met je e-mail en wachtwoord
    • Ga naar help & contact
    • Vraag een feed koppeling aan via het contact formulier
    Wacht nu op de mail van marktplaats voordat je verder kan gaan met de instellingen. Dit kan tot 48 uur duren voordat de aanvraag verwerkt is. Ga daarna pas door met de volgende stappen.

Activeer Admarkt in Luondo en stel de standaard instellingen van de advertentie’s in
    • Ga naar Instellingen >> Externe websites >> Marktplaats > en plaats het vinkje
    • Je kan hier standaard waardes invullen die worden overgenomen bij je producten, deze kan je bij de producten eventueel weer aanpassen.

Plaats de link van de feed in Admarkt.nl
    Marktplaats heeft een link nodig waar de producten vandaan gehaald kunnen worden. Kopieer de URL Feed en plak deze in het veld op tabblad Mijn feed op admarkt.nl.

Nu kan je de producten aan Admarkt toevoegen
    • Selecteer een product
    • Ga naar tabblad extra opties
    • Zet een vinkje voor Product doorplaatsen op Marktplaats via Admarkt
    • Pas eventeel de instellingen aan als deze anders zijn dat de standaard instellingen.

Als je een product in de Admarkt feed geplaatst hebt komt er een icoon bij de productomschrijving te staan

De feeds worden ‘s nacht geupload naar de Marktplaats servers. De eerste keer kan het 48 uur duren voordat de feed is verwerkt. Daarna kan je op Admarkt.nl controleren of alles juist is overgenomen.

Op de Admarkt website staat ook nog een uigebreide 'Feed handleiding' voor de instellingen bij Marktplaats.

Succes met je Admarkt campagne!

Team Luondo 

Bas
    Geplaatst: Donderdag, 19 Juli 2012 om 16:02:30

Cool ... ga volgende week eens proberen of t werkt.

webwinkel321
    Geplaatst: Donderdag, 19 Juli 2012 om 16:05:34

Mooie update, werkt goed! 

Een terugkoppeling van de CPC's zou mooi zijn alsmede het toevoegen van meerdere shopsfeeds per Admarkt account, maar dat had ik al  eerder aangegeven ;-)

Stefan
    Geplaatst: Vrijdag, 20 Juli 2012 om 06:40:38

Had al een Admarkt account, maar daar vind ik het tabblad "Mijn feed" niet terug...
    Kijk ik ergens overheen?

Groet,
    Stefan!

Erik (Shop318)
    Geplaatst: Vrijdag, 20 Juli 2012 om 08:28:55

Leuke optie inderdaad, alleen jammer dat er niet bij Admarkt een tab is waar je de feedurl in kunt voeren.
    (hier is ook totaal geen duidelijke uitleg van .. bij MP) Je blijkt dit te moeten aanvragen ? Zwaar onduidelijk in elk geval.

Zoals ook met Leendert besproken is het ook jammer dat je de producten niet in een lijst (in luondo) ziet waar je met de CPC bent overboden.

Robbert
    Geplaatst: Vrijdag, 20 Juli 2012 om 13:49:05

Volgens mij staat er duidelijk in de handleiding dat je de feed moet aanvragen bij marktplaats :)

Vraag de product feed aan bij Marktplaats
    • Ga naar Admarkt.nl
    • Login met je e-mail en wachtwoord
    • Ga naar help & contact
    • Vraag een feed koppeling aan via het contact formulier
    Succes!

Gr. Robbert

Ronald
    Geplaatst: Vrijdag, 20 Juli 2012 om 13:49:23

Ge er van het weekend ff in duiken..  Cool!

Even over de vouchercode... Bij een nieuw Admarkt account, kan je dan alleen de vouchercode gebruiken voor het tegoed of moet je eerst zelf een tegoed aanschaffen en kan je de vouchercode gebruiken om deze te verhogen met het bedrag wat je via Luondo krijgt?  

Aapje van de Hoek
    Geplaatst: Vrijdag, 20 Juli 2012 om 13:51:02

De voucher code geeft (waarschijnlijk) 50 euro korting op je Admarkt factuur. 

Aangepast op 20-7-2012 13:51
    Ronald
    Geplaatst: Vrijdag, 20 Juli 2012 om 13:54:23

Klinkt ook logisch :-)
    ik ga ermee aan de slag ... THanx

goedkopeslotenonline.nl
    Geplaatst: Maandag, 23 Juli 2012 om 14:12:13

hoi,

is het ook mogelijk om een categorie in 1x toe te voegen aan Admarkt?

Erik (Shop318)
    Geplaatst: Maandag, 23 Juli 2012 om 15:04:53

ja, je gaat naar je productlijst, je selecteert daar de categorie.. je vinkt/selecteert alle producten, en kiest voor de optie "TOEVOEGEN AAN ADMARKT" en klaar !

Aangepast op 23-7-2012 15:05
    High tech toys
    Geplaatst: Dinsdag, 24 Juli 2012 om 12:45:59

Beste mensen ,

is het budget dat je aanmaakt voor je Admarkt per artikel? of tikt Admarkt de CPC voor alle artikelen af.?
    ik ben bang dat als ik 250 artikelen op markplaats zet , dat ik een rekening krijg van €10.000 omdat die dan 50,- per artikel  rekent( ik noem maar een bedrag..)

Erik @ Forum
    Geplaatst: Dinsdag, 24 Juli 2012 om 13:20:44

gewoon alles op 0,01 cpc zetten das t meest safe !

High tech toys
    Geplaatst: Dinsdag, 24 Juli 2012 om 15:43:05

ik heb mij net aangemeld bij Admarkt, maar ik zie dat je al 50,- tegoed krijgt van Admarkt, moet ik dan later de luondo code invoeren. anders heeft het geen zin deze aanbieding.

High tech toys
    Geplaatst: Dinsdag, 24 Juli 2012 om 16:03:54

Welkom bij Admarkt Topadvertenties. U heeft nu direct toegang tot het koopgerichte miljoenenpubliek van Marktplaats.nl. Onderaan deze e-mail vindt u de gegevens met betrekking tot uw aanmelding. U kunt direct beginnen met het aanmaken van uw eerste Admarkt Topadvertentie.

U ontvangt eenmalig € 50,00 euro gratis advertentietegoed op uw Admarkt-account gekoppeld aan e-mailadres: info@hightechtoys.nl. Zo kunt u zelf ervaren wat de voordelen van Admarkt Topadvertenties zijn. Let op: dit gratis tegoed is alleen geldig als u binnen 3 weken na uw aanmelding begint met adverteren. Lees hier de uitgebreide toelichting.

Goedkope kampeerspullen
    Geplaatst: Dinsdag, 24 Juli 2012 om 17:33:20

Ben ik de enige die een foutmelding krijgt als hij zich wil aanmelden bij Admarkt?

Ik krijg een foutmelding, maar er staat verder niet wat er fout is en overal staat een groen vinkje achter. Echter staat er geen vinkje achter mijn bedrijfsnaam, kvk, en btw nummer. Ik neem aan dat dit komt doordat zij dat niet meteen kunnen controleren?

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Ik heb het in Chrome en Safari geprobeerd.

<<<123456>>>