Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Producten

Producten op marktplaats zetten

Robbert
    Geplaatst: Woensdag, 25 Juli 2012 om 12:46:35

Beste Sybje,

Waar krijg je de foutmelding precies? Welke pagina? Bij Luondo of bij Admarkt?

Gr. Robbert

Erik (Shop318)
    Geplaatst: Woensdag, 25 Juli 2012 om 12:56:11

@Sybje. ik heb hetzelfde ! Er wordt niet gemeld wat er niet goed is of wat er mist.

Corrie Konings
    Geplaatst: Woensdag, 25 Juli 2012 om 13:13:06

Het verwijderen van de feed is ook niet mogelijk blijkt nu, reactie van MP is dat je dan beter een nieuw Admarkt account kunt aanmaken... Het zou fijn zijn als we zelf in het Admarkt account (meerdere) feeds konden toevoegen en of verwijderen. 

Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 26 Juli 2012 om 17:51:02

@Sybje en Erik,

Waar krijgen jullie die fout? op welke pagina? Graag even doorgeven (kan ook via een ticket) dan kunnen we proberen de oorzaak te vinden.

Dank je!

Gr. Robbert

Goedkope kampeerspullen
    Geplaatst: Donderdag, 26 Juli 2012 om 23:36:47

Sorry voor de late reactie.

Ik krijg de foutmelding op de pagina; https://admarkt.marktplaats.nl/registerUser.html

Hij geeft alleen de foutmelding dat er iets misgaat, verder zegt hij niets. Ook staan er overal groene vinkjes achter. Dus geen zichtbare fouten..

Erik (Shop318)
    Geplaatst: Vrijdag, 27 Juli 2012 om 07:00:20

precies. Ik heb MP ook al laten terug bellen, echter bellen die niet terug :-(
    Slordig gebeuren allemaal (van marktplaats dan, niet van Luondo)

Jerci
    Geplaatst: Vrijdag, 27 Juli 2012 om 15:27:59

marktplaats wordt u door vele van ons overspoeld met verzoeken van de luondo feeds enz, misschien daardoor dat marktplaats minder goed bereikbaar is? (via de mail komen ze er wel op terug alleen duurt ff)

Hoe zit het met het tegoed wat we als luondo gebruiken zouden krijgen bij admarkt?
    Hoe kun je het tegoed wat je hebt zien?

Met vriendelijke groet

Jeroen

Robbert
    Geplaatst: Vrijdag, 27 Juli 2012 om 16:17:00

Wij hebben Marktplaats ook even een mailtje gestuurd, zij zullen dat vast snel oplossen.

Het advertentietegoed wordt op de eerstvolgende factuur verrekend, je kan niet zien hoeveel tegoed je nog hebt.

Gr. Robbert

webwinkel321
    Geplaatst: Vrijdag, 27 Juli 2012 om 19:08:48

Je kunt wel het totaalbedrag aan klik-kosten per - en van het totaal van de ads bijhouden, als je onder die 50 euro wilt blijven kun je dat dus checken. 

Goedkope kampeerspullen
    Geplaatst: Vrijdag, 27 Juli 2012 om 23:59:42

@ Robbert

Fijn dat jullie er achteraan zitten. Krijgen wij te horen in dit topic als alles weer zou moeten werken?

Groeten Sybje

Robbert
    Geplaatst: Maandag, 30 Juli 2012 om 15:44:00

@ Sybje en Erik,

De foutmelding lijkt nu opgelost te zijn. Kunnen jullie nog wel even in een ticket doorgeven met welke naam en e-mail jullie geprobeerd hebben een account aan te maken toen je de foutmelding te zien kreeg. 

Dank je!

Gr. Robbert

High tech toys
    Geplaatst: Maandag, 30 Juli 2012 om 15:55:30

nóg één vraagje, als ik 10 artikelen plaats op Admarkt, tikt deze dan 10X 50,- af?
    omdat ik bij elk artikel een minium en een totaal bedrag moet instellen, ik ben bang dat als ik 20 artikelen plaats deze elk afzonderlijk gaat tellen tot de 50,-. want markplaats is al zo'n listig bedrijf met dit soort dingen.
    of is er een totale grens instelling van al mijn advertenties bij elkaar..? ik zie niet hoe de tellers lopen namelijk..

Erik @ Forum
    Geplaatst: Maandag, 30 Juli 2012 om 16:38:30

Helaas Robbert,.het werkt nog altijd niet :-(

de pagina blijft een rood kruis houden en gaat niet verder (zonder een foutmelding)

Goedkope kampeerspullen
    Geplaatst: Maandag, 30 Juli 2012 om 19:12:54

Helaas werkt het bij mij ook nog niet...

Ik heb een ticket aangemaakt met daarin mijn gegevens. Hopelijk komt het allemaal goed.

Robbert
    Geplaatst: Maandag, 30 Juli 2012 om 20:03:55

Mmm, vreemd. Ik ga weer mailen :)

Gr. Robbert

<<<123456>>>