Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Producten

Hoe zet ik een product op de juiste positie binnen een categorie.

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Zondag, 15 September 2013 om 12:52:51

Ga in de beheeromgeving naar Producten > Categorieën > kies de categorie waar je producten op positie wilt zetten en dan onder het tabblad 'Instellingen' zet je de optie 'Producten sorteren' op 'Positie'.

Hierna zijn er 2 manieren mogelijk om een product binnen deze categorie op positie te zetten.
    1. Bij de categorie ga je naar de tab 'Producten' en sleep je de producten in de volgorde waarin je ze wilt hebben staan. Hierna klik je op de button 'Volgorde opslaan'.

2. Als je bij een product aanvinkt in elke categorie ze moeten komen verschijnt er achter de categorie een pulldown met het positie nummer. Je kan deze dan aanpassen naar de gewenste positie.

Mees&Mueller
    Geplaatst: Vrijdag, 11 Juli 2014 om 14:51:16

Beste..,

Ik heb een probleem met de volgorde van de producten.

Zoals het hoort, Ik zet de producten in de gewenste volgorde en doe vervolgens ''volgorde opslaan'', alleen dit pakt ie niet?!

Hoe komt dit?

Esther

supervitalwater.nl
    Geplaatst: Woensdag, 10 September 2014 om 19:57:52

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb bij de accessoires een Grander verlevendigingsplaat 170 bij 170 mm op de volgorde 3 staan in de backoffice, maar het product blijft op de 5e positie staan. Hoe kan ik dit goed krijgen?

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 11 September 2014 om 11:11:58

Bij de categorie heb je gekozen voor producten sorteren op positie?