Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Regels van dit forum

Hoe kan zelf klanten toe voegen aan mijn winkel

Bassoon shop by bassoon.com
    Geplaatst: Dinsdag, 30 December 2014 om 12:24:22

Hallo, Ik wil bepaalde familieleden en vrienden gratis toegang geven tot mijn membership website. 
    Normaal moeten mensen eerst betalen om toegang te krijgen. 
    Hoe ga ik dat instellen?
    Vast bedankt,
    Maarten

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 30 December 2014 om 13:44:55

Ik begrijp het niet zo. Membership website? Is dat dan een website buiten Luondo?

Geplaatst: Dinsdag, 30 December 2014 om 14:08:03

Ik heb een membersite. Ik gebruikt Luondo als winkel om mensen dit product te laten kopen. Als ze gekocht hebben krijgen ze toegang tot de website waarmee ze elke maand nieuwe content krijgen.
    Als ze niet betalen krijgen ze dus geen toegang.
    Hoe kan ik mensen toevoegen die niet hoeven te betalen (zoals bepaalde vrienden en/of familie)
    Maar misschien moet ik het helemaal niet in Luondo zoeken maar rechtstreeks vanuit de membersite dit te regelen?

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 30 December 2014 om 15:56:59

Dit moet idd vanuit de membersite. Als het Wordpress is kan je via Gebruikers een nieuwe gebruiker voor iemand aanmaken en die bepaalde rechten meegeven.

Hoe heb je Luondo gekoppeld aan je member site? Nadat men de betaling voldaan heeft, wat ontvangen ze dan? Statische inloggegevens die door meerdere personen tegelijkertijd gebruikt kunnen worden?

Geplaatst: Dinsdag, 30 December 2014 om 16:01:47

Via de membersite is het al gelukt om een gebruiker aan te maken.
    Vanaf een salespage komen de mensen in de Luondowinkel. Na het betalen krijgen ze de inloggevens zodat ze de membersite in kunnen.
    Elke maand komen er nieuwe artikelen en automatisch krijgen ze deze te zien.
    De inlog gegevens zijn persoonlijk.

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 30 December 2014 om 17:01:07

Dus jij stuurt ze handmatig de inloggegevens nadat ze via je Luondo webwinkel betaald hebben?

Je kan dit beter geautomatiseerd in Wordpress bouwen. Via gravforms kan je betaalopties (ideal/paypal enz.) koppelen aan het aanmaken van een gebruiker voor membership. Op die manier heb je er 0,0 omkijken naar.

Maar als je ook ebooks enz. wil verkopen dan zit je bij Luondo natuurlijk wel goed. Maar evengoed zou ik de membership via je website laten lopen.

Succes!

Geplaatst: Dinsdag, 30 December 2014 om 17:28:05

Ja dat is geregeld, het ging me nu om de klanten die ik zelf wilde toevoegen.
    Bedankt voor je reacties. Ik ben eruit gekomen.

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 30 December 2014 om 18:11:41

Top!:)))