Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Regels van dit forum

Knop naar leverancier, ivm dropshipping

Ledseeit
    Geplaatst: Donderdag, 28 Mei 2015 om 16:33:24

Hallo,
    waar en hoe maak ik de koppeling naar de groothandel in orde? ik werk met het principe dropshipping.
    groet,
    Jos

Aangepast op 28-5-2015 16:34
    Remco
    Geplaatst: Donderdag, 28 Mei 2015 om 17:09:12

Bij de status van elke bestelling heb je een knop dat je de bestelling door kan mailen naar de leverancier.

Er is geen geautomatiseerde koppeling aangezien je sowieso altijd zelf moet controleren of een bestelling wel of niet betaald is.

Als je het hebt over een xml feed: dit is niet mogelijk. Wel kan je producten importeren via .csv

RTM4
    Geplaatst: Donderdag, 28 Mei 2015 om 18:47:41

@remco, volgens mij wordt de automatische leveranciersmail pas verstuurd wanneer er ook een betaalbevestiging is.. Tenminste zo lijkt het hier te werken.

Wat ik me wel afvraag, hoe kun je instellen dat de leverancier danwel de pakbon krijgt, danwel de factuur? Was daar vanmioddag mee aan het stoeien nml. 1 shop verstuurd een pakbon, de ander een factuur. op zich prima, maar ik wil dat bij beide shops net andersom en kom er niet uit hoe en wat :)

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 29 Mei 2015 om 12:11:46

:o Hier gaat niks automatisch :o

jk
    Geplaatst: Vrijdag, 15 April 2016 om 10:46:06

vraag is nu nog of je meer dan 1 e-mailadres kunt invoeren in het aan veldje... en is dat dan komma of punt-komma gescheiden?
    we hebben namelijk 3 tot 4 mensen die op de hoogte moeten worden gesteld betreft transport van de order/pakbon.