Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Regels van dit forum

Koppeling dropshipping met luondo?

Meer voor Kinderen
    Geplaatst: Donderdag, 2 Juni 2016 om 13:50:06

Hallo, ik weet dat er in het verleden op dit forum al vaker deze vraag is gesteld. Ik zou graag willen weten of dit nog steeds zo is.

Mijn vraag is:
    zijn er ook mogelijkheden met groothandel koppelingen volgens dropshipping systeem, of moet ik dit elke dag/week handmatig doen ?

Ik hoor graag jullie reactie en/of tips

Aangepast op 2-6-2016 13:50
    RTM4
    Geplaatst: Donderdag, 2 Juni 2016 om 14:22:27

ja en nee, je kunt alles qua productaanbod beheren middels csv, dus dat is semi handmatig, en de orders kunnen automatisch na betaling worden doorgezet naar de leverancier.
    Maar als je een succes wil maken van je webwinkel, creeer je je eigen content aangaande een product, anders ben je de zoveelste met hetzelfde stukje tekst en zul je nooit ranken. Dus alleen de voorraad auto updaten middels csv

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 2 Juni 2016 om 14:22:53

Een API zal niet mogelijk zijn. Elke dropshipper werkt namelijk met een andere koppeling. Het is onmogelijk voor Luondo om dit te realiseren.

Je kunt alle producten via CSV importeren. Aan de hand of de groothandel ook de voorraad opneemt in deze CSV (lijkt me wel) is deze handmatig te updaten. Wat overeen moet komen om de producten te updaten is de naam / artikelnummer.

Mocht je hier hulp bij nodig hebben (zowel bij een import als het aanleren hoe je zelf kunt updaten) kan je contact met me opnemen