Groene Baby webwinkel te koop
Groentje
|
Geplaatst: Donderdag, 1 Oktober 2015 om 09:50:54
Beste Luondoers, Met een beetje pijn in mij hart ga ik stoppen met mijn webwinkel www.groenebaby.nl Deze webwinkel bestaat 2-3 jaar en heb online een aantal honderd klanten gehad en offline ook best wat. Ik heb een fulltime baan en mijn interesses liggen op dit moment op andere terreinen. Daarom heb ik de afgelopen maanden er absoluut niets mee gedaan. Af en toe kwam er een bestelling binnen, maar veel minder dan een tijd geleden. Ik heb het afgelopen jaar alleen verkocht uit voorraad of dropshipment. Ik wilde eerst helemaal stoppen zonder de webwinkel ergens aan te bieden, maar misschien is er bij iemand met een "groen" hart interesse? Het is een leuke site met een breed assortiment van "groene" producten voor baby's, kleine kinderen, ouders en meer. Ik denk dat als iemand er tijd in stopt je jaarlijks wel 150-300 bestelling kan binnenhalen. Hangt natuurlijk af van hoe je het allemaal aanpakt. De webwinkel is een early bird Luondo winkel zonder maandelijkse kosten, behalve de betaling van een kleine fee per verkocht product. Als iemand de webwinkel koopt, zit er nog een soort van online bonus aanvast, maar die vertel ik bij eventuele interesse. Iemand interesse? Dan hoor ik het graag via een e-mail naar info@groenebaby.nl O ja, ik doe het niet voor een paar tientjes, want dan kosten onderhandelingen e.d mij teveel tijd die ik niet heb. Vriendelijke groet, Jorit |
Geplaatst: Donderdag, 1 Oktober 2015 om 11:29:52
|
|
Geplaatst: Donderdag, 1 Oktober 2015 om 11:50:39
|
|
Geplaatst: Donderdag, 1 Oktober 2015 om 12:01:15
|
|
Geplaatst: Donderdag, 1 Oktober 2015 om 12:18:50
|
|