Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Show hier je Luondo webwinkel!

Webshop in Floating Memory Lockets te koop

Pieces of Love
    Geplaatst: Dinsdag, 28 Juni 2016 om 13:49:42

Ik bied mijn webshop www.piecesoflove.nl te koop aan voor een vraagprijs van €250,-

De webshop staat al vanaf begin februari offline (ik heb hem nu online gezet zodat je kunt gaan kijken naar de koopwaar) en heeft dus geen omzet gegenereerd. Ik heb hem offline gezet omdat ik het te druk heb met mijn andere webshop, waardoor ik hem niet de aandacht kon geven die hij nodig had.

Ik heb nog een kleine voorraad Memory Lockets, charms, kettingen, armbanden en backplates. De gepersonaliseerde backplates (met namen en teksten) zijn niet ter overname. Deze graveerde ik op bestelling, maar de graveermachine is niet te koop.

Er moet nog veel aan de webshop gebeuren, maar hij heeft een goede basis waar ik veel werk in heb gestoken. De webshop is eind maart 2015 opgericht en heeft dus iets minder dan een jaar online gestaan. Er werd ongeveer 1 bestelling per week geplaatst. Ik deed niets aan internetmarketing.

Neem contact met mij op voor meer informatie.

Groeten,

Sarah Rosier
    06 46 15 02 83

Aangepast op 28-6-2016 13:51
    Graveertotaal | Ruben Goudswaard
    Geplaatst: Woensdag, 29 Juni 2016 om 05:22:52

Goedemorgen,

mag ik vragen welke graveermachine je gebruikt dat je de letters van de gravure zwart krijg?

mag ook per mail antwoorden op info@graveertotaal.nl

dank alvast

DaphneD
    Geplaatst: Zondag, 3 Juli 2016 om 12:57:17

@ Ruben, als graveur kan ik dit wel beantwoorden hoor. De letters zijn ingelakt. Meer tips (how-to) nodig? Stuur even prive een berichtje naar info@stoerxxl.nl

Aangepast op 3-7-2016 12:58