Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Stel jezelf voor!

Even voorstellen

Your Life Too
    Geplaatst: Zondag, 22 Mei 2016 om 14:09:37

Hallo iedereen,

Ik ben Patrica en ga ik ook een webshop beginnen. Vol spanning kijk ik ernaar uit, wel spannend, leuk maar ook eng. A.s. dinsdag ga ik naar de K.v.K voor de inschrijving en start dan officieel op 1 juni. Tsja zoals jullie wel weten, er moet nog heel veel geregeld worden. Nu ben ik aan het proberen om de webshop op te zetten en stuit gelijk op een probleem.... Namelijk de vormgevingseditor kan niet gebruikt worden met mijn huidige browser. Nu moet ik kiezen tussen: Chrome 5, Firefox 3.6, Opera 10 en Explorer 9. Nu weet ik niet welke ik moet nemen. Iemand die mij daarmee kan helpen?? Voor de rest hoop ik dat het me allemaal gaat lukken, want ik zag ook dat je namelijk niet alles zomaar kunt toevoegen, dat je daar bv. toestemming moet hebben van de bank voor Ideal. Ik neem aan dat er nog wel meer van die dingetjes zijn. Maar goed, met kriebels in mijn buik ga ik er met volle moed tegenaan. Oh ja, weet er iemand toevallig of ze bij Luondo ook buiten deze site een webshop kunnen opzetten zoals jij dat graag wilt?? In ieder geval alvast bedankt voor de hulp. :)

Mario - 4
    Geplaatst: Zondag, 22 Mei 2016 om 14:24:28

Welkom Patricia,

Er komt inderdaad nog wel wat kijken bij een webshop, maar niets om pijn in je buik van te krijgen. Als je betalingen wilt laten uitvoeren, kun je bv kiezen uit een bank, maar ook via een betalingsprovider als Sisow, Mollie om er wat te noemen. Je hebt daar ook een KVK en BTW nummer voor nodig, het is niet zomaar, ik ga mij aanmelden, en 5 minuten later kun je betalingen ontvangen. Je moet dus wat gegevens aanvoeren. Ook bij vele, dan wel niet allemaal, moet je een zakelijke rekening hebben. Dit was vroeger niet zo'n probleem, maar is nu verplicht.

Ik weet dat Luondo zelf, maar ook velen die hier zitten, Chrome hoog hebben zitten. Zelf gebruik ik dat uiteraard ook, maar dat is meer omdat ik probeer zoveel mogelijk van Micro$oft te ontlopen.

Er zijn op dit forum ook mensen actief, die tegen betaling je webshop willen opzetten. Deze zullen na jouw voorstel ronde, ook best reageren daardoor :-) Het voordeel is, of kan zijn, dat je alles tot in de puntjes geregeld kan hebben. Neem maar eens contact op met hun, ze nemen veel werk uit handen, terwijl jij je bezig kunt houden met andere dingen.

Je kunt veel vragen hier nalezen, gebruik voordat je een vraag hebt, even de zoekfunctie, want veel vragen zijn al eens gesteld, maar er zijn genoeg mensen hier actief, om je bijna dagelijks van antwoorden te voorzien.

Alvast veel plezier met je webshop en hoop dat je eerste betselling snel een feit zal zijn.

Gr
    Mario

Your Life Too
    Geplaatst: Zondag, 22 Mei 2016 om 15:36:08

Mario, dank je voor de info. Ben daar superblij mee!! Maarre.... hoe kan ik die mensen vinden?? Is daar ook een aparte topic van? Ik ga in ieder geval eens alles doorsnuffelen. ;) :)

Groetjes, Patricia

Mario - 4
    Geplaatst: Zondag, 22 Mei 2016 om 15:50:20

Patricia,

Kijk eens in het topic: https://www.luondo.nl/forum/luondo-marktplaats-webwinkel-hulp--gratis-of-betaald

Remco kan je bijvoorbeeld helpen, maar zoals ik zei, als ze eenmaal dit berichtje van jouw gezien hebben, haken ze daar ook wel op in.....

Mario

Your Life Too
    Geplaatst: Zondag, 22 Mei 2016 om 17:11:36

Ok nogmaals bedankt!

Remco
    Geplaatst: Zondag, 22 Mei 2016 om 22:55:52

Welkom bij Luondo!

Mocht je interesse hebben in hulp, kan je even een mailtje sturen via mijn website :)

Groet,

Remco

SR
    Geplaatst: Maandag, 23 Mei 2016 om 10:06:28

Hoi Patricia,

Geen buikpijn krijgen hoor, is helemaal niet nodig! Het luondo forum is heel actief, je kunt met al je vragen terecht. En domme vragen bestaan niet. Heel veel plezier en succes met je webshop!

Groetjes,
    Sarah

Your Life Too
    Geplaatst: Maandag, 23 Mei 2016 om 16:34:26

Hallo Remco en Sarah,

Bedankt voor jullie berichtjes. Remco, ik heb via je site een bericht gestuurd. :)

Sarah, dank je voor je opbeurende woorden. :)

Groetjes,
    Patricia

Kapitein Speelgoed
    Geplaatst: Maandag, 23 Mei 2016 om 20:20:12

Hoi Patricia,

Welkom bij Luondo en heel veel succes, en vooral veel plezier, met je webshop! Zet e'm op.

Groetjes,
    Annemarie

SeeMenGo
    Geplaatst: Maandag, 23 Mei 2016 om 22:38:36

Hallo Patricia,

Zoals je ziet, je bent in goed gezelschap. Iedereen is hier behulpzaam en er wordt altijd door iemand geantwoord.
    Welkom! En veel succes.

Groetjes Siemie

Your Life Too
    Geplaatst: Dinsdag, 24 Mei 2016 om 14:20:09

Alleman bedankt voor de positieve reactie's. Ik heb ondertussen de naam veranderd naar Too your life. Is tegenwoordig nogal moeilijk om de juiste naam te vinden die (nog) vrij is....