Webshop contact advertentie
Wooddy
|
Geplaatst: Zaterdag, 17 Februari 2018 om 09:42:12
Gezocht webshop partner. 2017 was een hectisch jaar Vanuit een kleine opslagbox een echte bedrijfsunit betrokken en best trots op de behaalde resultaten het afgelopen jaar. Maar nu loop ik ook steeds vaker tegen een aantal zaken aan waar je als een eenmanszaak dan mee te maken krijgt. Te veel te doen in te weinig tijd. Al diverse zaken geautomatiseerd en uitbesteed maar personeel of nog meer uitbesteden is voor een controlefreak best (te) lastig. Om toch vooruitgang te boeken zoek ik een partner ondernemer met ook een eigen goed draaiende webshop die tegen hetzelfde aanloopt om de krachten te bundelen. Dan doel ik op de krachten betreft inkoop van verpakkingsmaterialen en verzenden via MyParcel om zo de inkoop en verzendkosten te drukken. Maar ook op andere vlakken als abonnementen of opslag maar vooral ook om van elkaar te leren en elkaars kennis en ervaringen in ondernemerschap te helpen verbeteren. Ben jij die ondernemer in een straal van ongeveer 30 km rond amsterdam met dezelfde gedachten, en zoek je ook een zakelijke partner neem dan even contact op via info@wooddy.nl voor een kennismaking en wie weet zit er een vruchtbare samenwerking in. Grt nico |
Geplaatst: Zaterdag, 17 Februari 2018 om 11:29:53
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 17 Februari 2018 om 12:23:21
|