Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Video handleidingen

Hoe plaats je een Youtube video bij je productomschrijving?

Eelco de Boer
    Geplaatst: Maandag, 23 Mei 2011 om 16:22:48

In deze video leer je hoe je een video kunt toevoegen bij de productomschrijving van je product in je webwinkel

Koop hier je smartphone voor een lage prijs!!
    Geplaatst: Maandag, 21 April 2014 om 17:44:13

Hallo, 

Ik probeer telkens een filmpje bij mijn producten te plaatsen, maar het wil niet..
    Het gaat om deze link: http://www.youtube.com/watch?v=-ri-Rv9i7Tg

RTM
    Geplaatst: Dinsdag, 22 April 2014 om 11:31:24

plaats dit via "code" in je editor  in de productomschrijving:

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/-ri-Rv9i7Tg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Geplaatst: Dinsdag, 6 Mei 2014 om 16:42:01

@RTM 

Superr!!
    Bedankt, het werkt

Geplaatst: Woensdag, 7 Mei 2014 om 17:48:10

www.youtube.com/watch?v=HCePkS87NNU hoe krijg ik deze er in dan?

Sportontbijt
    Geplaatst: Maandag, 12 Mei 2014 om 12:08:53

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/-ri-HCePkS87NNU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

steeds de letters veranderen achteraan.

Duizendhout
    Geplaatst: Zondag, 4 Januari 2015 om 17:43:37

De tip van Ifram werkt, maar nu zie ik alleen een zwart vlak op de plaats van de video. Heb ik iets verkeerd ingesteld in adblock oid? Ik weet nog niet hoe klanten het zien, heb net een vriendin gemaild hoe het er bij haar uitziet.

Toch heb ik liever dat de link invoegen onder "extra" gewoon werkt, dat lijkt mij de makkelijkste manier. Maar waar wordt de video dan getoond, ook onder de product omschrijving? Moet ik dat ergens bij algemene instellingen wijzigen? Ik heb nu alleen de tabbladen "product omschrijving" - "ervaringen van anderen" - en "stuur naar een vriend" ingesteld. Waar verander ik die tabbladen ook weer?

Vriendelijke groet,
    Edith

Liever Hip
    Geplaatst: Dinsdag, 27 Januari 2015 om 16:38:56

Werkt dus niet helaas....ook die dat plakken hiervoor. in filmpje mooi uitgelegd dat je gewoon in de link kan plakken, helaas werkt dat dus niet

verkleedwinkel
    Geplaatst: Dinsdag, 27 Januari 2015 om 17:51:12

Ik heb net alle youtube-links geplaatst bij "extra" weggehaald. Omdat ik een melding kreeg via webmaster dat ik flash had staan op die pagina's en de filmpjes het dus niet deden op de tablet/mobiel.

Ik heb de filmpjes opnieuw geplaatst via insluitcode bij de productomschrijving.