Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Video handleidingen

Hoe stel je de verzendkosten in voor je webwinkel?

Eelco de Boer
    Geplaatst: Maandag, 23 Mei 2011 om 16:35:26

In deze video leer je hoe je de verzendkosten kunt instellen voor je  webwinkel

DE STRALENDE ZON
    Geplaatst: Zondag, 2 September 2012 om 12:18:28

L.S.

Waar ik mee te maken heb is dat ik bepaalde producten in een envelop tegen brieftarief kan verzenden. Dat zowel in Nederland als in Belgie. Dat tarief is b.v. € 2.50 voor Nederland en € 3.50 voor Belgie.
    Alle andere bestellingen hebben in Nederland één tarief; € 6.75 en in Belgie gaat het per gewicht. Hoe kan ik dit instellen bij verzendkosten?

Vriendelijke groet, Michael Inden

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Zaterdag, 8 September 2012 om 21:22:07

heb je dit gedaan:
    instellingen --> verzendkosten --> verzendkosten op basis van gewicht --> per zone invullen gewicht / kosten

groet, stefan

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Zaterdag, 8 September 2012 om 21:24:28

en voor de stralende zon:
    dit kan door dit in te vullen bij de zones, dan stel je nederland op zone 1 in en belgie op zone 2 bijvoorbeeld.

groet, stefan

Backandbodyshop
    Geplaatst: Vrijdag, 14 September 2012 om 11:10:18

Hoi hoi

Ik heb een vraag over verzendkosten.

Ik heb produkten die in een envelop passen en na een bepaald gewicht wordt het pakket post zo heb ik dat ingesteld. En bij pakket post heb ik het zo ingesteld dat er na een bepaald bedrag geen verzendkosten worden gerekend. Mijn probleem nu is dat als er meerder produkten worden besteld met brievenbuspost vermelding dat dan pakketpost wordt en de verzendkosten wel worden berekend na dat bepaalde bedrag.

Hoe stel ik dat dan in?

Groetjes Monique

Erik (Shop318)
    Geplaatst: Vrijdag, 14 September 2012 om 14:31:15

verzendkosten op basis van gewicht:

vb:

0 - 1 kg : 2,50 bedrag (brievenbuspost)
    1-10 kg : 6,75 bedrag pakketpost
    10 - einde: 0,00

Backandbodyshop
    Geplaatst: Zaterdag, 15 September 2012 om 11:49:00

Hoi Erik

Ja maar niet alles past in een envelop dat is het probleem!
    Ik verkoop bv massage spinnen die wegen niks maar wordt toch als pakket verstuurd.
    Kan je niet instellen dat als er pakket artikelen worden verkocht + envelop artikelen dat dan de envelop instellingen vervallen?

Gr monique