Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Video handleidingen

Hoe voeg je een productcategorie toe in je Luondo webwinkel?

Eelco de Boer
    Geplaatst: Maandag, 23 Mei 2011 om 16:47:10

In deze video leer je hoe je een productcategorie toevoegt in je Webshop

Brigitte (Kidsoftheworld.nl)
    Geplaatst: Zaterdag, 10 December 2011 om 21:58:48

Hi, ben de afgelopen dagen bezig met het ontdekken van de mogelijkheden, maar... ik loop bij dit filmpje toch een beetje vast! Het betreft de foto plaatsen. Waar blijft deze? Ik zie idd wel mijn  catogorie en als ik er op klik de tekstomschrijving, maar de foto is niet zichtbaar? (trouwens in het filmpje is hij ook niet zichtbaar)

groet, Brigitte (kidsoftheworld.nl)

Aangepast op 10-12-2011 21:59
    Jera-onlineshop
    Geplaatst: Woensdag, 18 Januari 2012 om 21:49:57

Beste Team Luondo,

ik vroeg mij af of het eventueel mogelijk is om in 1 keer voor alle producten van een productcategorie de prijs en het merk in te stellen. Daarmee bedoel ik dan dat alle producten van die categorie dezelfde prijs hebben.
    bv. ik heb een categorie oogschaduwen met een subcategorie solo oogschaduwen. Nu moet ik 25 x aanvinkeen dat het nieuw product in de subcategorie solo oogschaduw behoord, 25x dezelfde prijs ingeven en 25x hetzelfde merk aanklikken. Het zou handig zijn mocht ik de subcategorie kunnen aanklikken en daar in 1x voor alle 25 producten deze bewerking maken...  
    Misschien vraag ik een ingewikkelde verandering in het systeem, of is het helemaal niet mogelijk, maar ik wilde het toch even vragen gezien ik veel van dit soort categoriën heb met zelfde producten enkel in ander kleur maar verder alles hetzelfde... 

alvast bedankt voor uw reactie...

Robbert
    Geplaatst: Woensdag, 18 Januari 2012 om 23:09:32

Beste Jera-onlineshop,

In het productbeheer staat er een pulldown menu naast Toon:
    daar kan je een categorie kiezen die je wilt aanpassen. 
    Eventueel het aantal producten per pagina vergroten, en klik je op Alles naast selecteer.

Bij Actie kan je kiezen voor prijzen aanpassen,
    en bij extra opties kan je het merk wijzigen.

Succes !

Gr. Robbert

Teakhoutmeubelsonline
    Geplaatst: Donderdag, 23 Augustus 2012 om 12:10:36

Hallo

Ik heb ook de categorieen gemaakt.Ook met foto maar die is niet zichtbaar. Daarna heb ik sub categorieen gemaakt en onder de hoofdcategorieen gezet, met foto. Als je in mijn menu kijkt bij tafels zie je daaronder de subcategorieen en op de homepagina ook duidelijk met foto.
    Ook de kasten laat subcategorieen zien. Echter ga je naar teak meubels gekleurd, dan zie je in het menu wel de dropdown subc. maar op de homepagina laat ie die niet zien, hoe kan dat.

Ook zag ik dat mijn 1e geplaatste dressoir gewoon op de homepagina staat, ik heb deze echter in de juiste subcategorie geplaatst, hoe kan dat.

gr conny

Multiweb
    Geplaatst: Donderdag, 20 September 2012 om 22:58:37

Is er ergens een link die leidt naar de totale handleiding voor de Luondo Webwinkel,
    met de bijbehorende video's????

Robbert
    Geplaatst: Maandag, 24 September 2012 om 21:12:09

Beste Multiweb,

Via de zoekfunctie hier op het forum kan je de meeste handleidingen of oplossingen wel vinden.

Gr. Robbert

Multiweb
    Geplaatst: Woensdag, 10 Oktober 2012 om 16:34:12

Beste allemaal

Hallo ik ben er weer,
    Mijn hele computer gecrashed alles weg, wie kan mij vertellen hoe ik aan mijn URL kom??
    Jacques

Platenzaak
    Geplaatst: Woensdag, 10 Oktober 2012 om 16:55:21

welke url ?
    je kunt toch gewoon zoals nu in Luondo..
    de rest zul je via je hosting company moeten regelen. (inlog etc)

Erik

Ondernemersverdienmodel
    Geplaatst: Zondag, 24 Augustus 2014 om 14:29:56

De video's worden niet getoond. Is hier iets aan te doen?

Robbert
    Geplaatst: Zondag, 24 Augustus 2014 om 14:36:32

Fixed!

Grz. Robbert