Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Instellingen in je Luondo webwinkel

Hoe voeg je Google Analytics, Adwords of Webmasterhulp code in je webshop?

tan ya
    Geplaatst: Zaterdag, 28 Mei 2011 om 10:55:18

ik volg voor analytics dezelfde procedure die ik voor subsoloshop deed, dat wees vanzelf, hier blijf ik op een fout stuiten. 
    Ik gooi alles eruit en doe het opnieuw.

Die ontwerptekening dekt eigenlijk de lading en heb ik er voor de time-being opgezet totdat ik wat anders heb.. ben nog volop bezig met schrijven en aanpassingen aan lay-out aan het doen.
    Voor de bezoeker is het in ieder geval duidelijk dat wij niet alleen doorleveren maar tevens complete interieuren ontwerpen. 

Tanya:K
    Geplaatst: Zaterdag, 28 Mei 2011 om 13:11:09

Ok Erik,  heb je raad toch opgevolgd.. een plaatje:-)

Tanya

Beauty Trends.NL - Online Webshop
    Geplaatst: Maandag, 30 Mei 2011 om 17:10:45

Ik vraag mij af of het meten op Luondo helemaal goed gaat. Ongeveer de helft van mijn bezoek is uit Adwords.

Ondersteunt Luondo de shops de ecommerce module van Google Analytics wel? Momenteel is er nog in dat gedeelte van mij geen data gegenereerd.

Toysstore
    Geplaatst: Donderdag, 2 Juni 2011 om 10:05:40

Kan iemand mij helpen met de Google Analytics in mijn webshop? Ik krijg het niet voor elkaar.

Erik (www.erikamsterdam.nl)
    Geplaatst: Donderdag, 2 Juni 2011 om 10:51:43

Als je de Analytics code hebt, ga je in Luondo naar INSTELLINGEN - Externe websites - Google
    en zet je daar de code in, opslaan en klaar !

Meestal zijn de codes zoiets als: UA-76363903937

meestal na een dag of paar dagen zie je de resultaten !

Succes, Erik

Geplaatst: Maandag, 20 Juni 2011 om 10:35:11

Beste LUONDO,

Ik heb heel veel behoefte om de e-commercefunctie van google adwords in LUONDO te hebben. Ik heb momenteel de internetmarketing uitbesteed aan www.i4marketing.nl

Hij geeft aan dat dit heel eenvoudig is te realiseren en dat de toegevoegde waarde voor veel LUONDO-webwinkels enorm is.
    Willen jullie contact met hem opnemen hierover? Zijn naam is Roderik Derksen.

Geplaatst: Donderdag, 7 Juli 2011 om 20:10:29

Beste LUONDO,

Ik was benieuwd of de e-commerce functie al functioneert. Op deze manier kunnen wij de google adwordscampagnes nog beter analyseren en aanpassen.
    Willen jullie even telefonisch contact opnemen met Roderik Derksen? 

Mireille
    Geplaatst: Vrijdag, 8 Juli 2011 om 13:40:30

Ik heb vanmorgen telefonisch een mijnheer gesproken van Google AdWords. Weer een hoop van geleerd. Hij gaf mij een aantal tips.

Zo gaf hij aan de conversiecode te plakken in de bron van de bedankpagina. Dit zou een heel mooi inzicht moeten geven bij welke zoekwoorden mensen vandaan komen die dus daadwerkelijk wat gekocht hebben.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen ?

Alvast bedankt,

Groet,
    Mireille

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Vrijdag, 8 Juli 2011 om 20:20:39

Beste Beauty trends,

E-commerce staat op de todolijst.

@ Mireille
    Dit kun je toevoegen op Instellingen -> Externe websites -> Google

Groeten,
    Team Luondo

Mireille
    Geplaatst: Vrijdag, 8 Juli 2011 om 20:45:34

Maar dan snap ik het toch niet helemaal.

Bij Google AdWords heb ik als code een heel lapje tekst gekregen. Die zou ik moeten plaatsen op de desbetreffende pagina tussen de body tags.

Ik begrijp dat het bij Luondo anders gaat, maar ik heb dus geen code die ik zou kunnen invoeren bij:

Instellingen > Externe websites > Google

Groet,
    Mireille

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Vrijdag, 8 Juli 2011 om 20:49:27

Beste Mireille,

Je moet daar het Conversion_id invoeren. Bekijk het topic Conversion id

Groeten,
    Team Luondo

Mireille
    Geplaatst: Vrijdag, 8 Juli 2011 om 20:53:27

Dank u !

Kampeer-producten
    Geplaatst: Vrijdag, 26 Augustus 2011 om 13:27:34

Beste LUONDO,

Ik was benieuwd of de e-commerce functie van google al (TO-DO-lijst) functioneert? Op deze manier kunnen wij de google adwordscampagnes nog beter analyseren en aanpassen.

Bert
    Geplaatst: Vrijdag, 9 September 2011 om 13:10:48

Het gaat hier dan met name over de bedank pagina van Luondo. Dus de pagina die de klant krijgt wanneer de bestelling succesvol is gedaan. Deze bedank pagina kan ik de e-commerce gedeelte van analytics geanalyseerd worden.

Bert 

Mayo
    Geplaatst: Dinsdag, 1 November 2011 om 15:55:48

Heb de stappen die hierboven (Instellingen -> Externe websites -> Google) staat al meerdere malen gedaan. Maar hij blijft bij analytics de melding houden van conversies niet geinstalleerd.

Wat doe ik fout?

<<<123>>>